על צילומי "סמאש דה קייק" שמעתם? עדי גייסה את עודד טריגולו לצילום זוגי מדהים עם הבעל שקד. פלאש! – רכילות בעמק

מי אמר ש"סמייש דה קייק" זה רק לתינוקות? הצלם עודד טריגלו, הבעלים של סטודיו "דאבל קליק", צילם צילומי זוגיות מדהימים ליומולדת ההפתעה שערכה עדי לבעלה שקד. מזל טוב.

שני בשבוע. עפולה. המלחשש הסמוי שלנו קולט מפגש פסגה- נדל"ן-קולינאריה שכולל את ליזט, אשת הנדל"ן מפא"י נכסים יחד עם נטלי מחצ'פורי – הבית של האוכל הגיאורגי. השתיים נהנו מקרן שמש מאוחרת. בכיף.

• אילנית בן ישי, המנהלת המוערכת של בית הספר יסודי גוונים בעפולה התבגרה בשנה כשחגגה את יום הולדתה. מבול של ברכות ואהבה הובילו ליום מושלם.

ביום ראשון השבוע הגיע גיא בן-יהודה – מנהל השיווק החדש של רשת מתחמי הפלאג אין להתרשם מההצלחה הגדולה של הפלאג אין ברמת ישי. גיא נפגש עם אריאלה רוזנסקי, מבעלי המתחם ועם תומר לוי, מנהל המתחם. על הדרך הם דנו גם על קונספט חגיגות הולנטיין דיי במקום.

• רפאל בן שטרית, ראש עיריית בית שאן ערך סיור באתר הבניה בשכונה הדרום מערבית והתעודד מקצב הבנייה המהיר. בקרוב: כנס חשיפה והשקה לשכונה החדשה.

• הצלם החובב רועי אברס הנפיק השבוע ויז'ואל עוצר נשימה באזור מאגר המים הסמוך לקיבוץ גלעד. אנחנו התרשמנו עמוקות והרגשנו שטוסקנה זה כאן.

יועץ התקשורת אהרון כפיר עלה בסיום המופע "מבשלים זוגיות" שהתקיים בעפולה לטעום ממרק הפטריות שרקח על הבמה הסטנדאפיסט יוסי פרץ ארי, (שהוא גם שדר רדיו וותיק ושף) יחד עם שותפותיו למופע גלית צור, עורכת דין ומגשרת וסימי אקושטי מאמנת לחיים.

 

 במסגרת אירועי ט"ו בשבט, קק"ל ותנועת "אחרי" קיימו מסע בשדות עמק יזרעאל. במסע השתתפו כ-1200 בני נוער אשר צעדו כ-6 ק"מ לזכרם של אילן ואסף רמון. קק"ל רואה חשיבות רבה בחיזוק הקשר עם מסגרות החינוך הבלתי פורמאלי.

בין שלל עיסוקיו הרבים, הרב אמיר הלוי ממרכז אתחלתא, סיים השבוע התמחות במשרד שלום, דוידסון, בן שחר ושות' אצל עו"ד ישראל דוידסון התותח.

• לידיעתכם נפתחה באתר 'חומה ומגדל' שבגן הלאומי גן השלושה (סחנה) תערוכת עבודות של התלמידים במגמת האמנות בבית ספר שק"ד דרכא בשדה אליהו 'בחזרה לעתיד – רכבת וחלוציות'. תערוכת האמנות היא פרי שיתוף פעולה בין תלמידי מגמת אמנות בבית הספר לבין אתר חומה ומגדל המציג את מורשת חומה ומגדל וראשית ההתיישבות בעמק המעיינות.

 ראשון. שעת בוקר מוקדמת. תחנת הדלק תפוז. פרוספר קנדרו ודני אסולין מתחילים את היום עם קפה משובח ואחרי כמה דקות ממשיך לעוד יום עבודה שגרתי. בכיף…