עומרי זריהן: "לא קל לגדל שלוש בנות לבד, למדתי לבשל ולכבס"

האתגר הרציני בלהיות אבא במשרה מלאה לשלוש בנות קטנות, ההחלטה לשנות מקום עבודה ומקום מגורים, ההערצה לראש העיר אבי אלקבץ, התקופה שבה היה שחקן באסי גלבוע, החיבור המיוחד לאמא אביבה, וגם הטיול הבלתי נשכח בתאילנד עם עמי אסייג ("אחרי יום בתאילנד רציתי לחזור לארץ"). עומרי זריהן, מנהל האצטדיון בגבעת המורה, פותח את הלב וחושף 10 דברים שלא ידעתם עליו. צילום: יוסי, קלוז אפ

עומרי זריהן, מנהל האצטדיון העירוני בגבעת המורה ואחד האנשים האהובים בבירת העמק, חושף בראיון מיוחד לעמקניוז 10 דברים שלא ידעתם עליו.

  1. עומרי (35), בנם של אביבה ואברהם זריהן, הבן הצעיר מבין 3 אחים,  גרוש ואב לשלוש בנות מקסימות: אושר (6), תהל (5) ונויה (3).
  2. עד לפני קצת יותר משנה זריהן התגורר בקריות, כאשר במשך 9 שנים חי בזוגיות והביא לאוויר העולם שלוש בנות. עם השנים גידל זריהן בנוסף לשלוש בנותיו, גם שלוש בנות של זוגתו לשעבר, וכך זריהן מצא את עצמו מתפקד כאבא ל-6 בנות. מאז הפרידה מזוגתו, זריהן מתפקד, לדבריו, כאבא במשרה מלאה, כזה שמגדל באהבה ובמרץ רב את 3 בנותיו. "אני משמש כאבא ואמא. זה לא קל, אבל אני משתדל שלא יחסר להם כלום".

בשנה האחרונה הוא קיבל כמה החלטות משמעותיות בחייו האישיים, וזאת בעיקר לטובת גידולן של הבנות. הוא נאלץ להתפטר מעבודה בתור מנהל משמרת, עבודה שהצריכה היעדרות בשעות לא סבירות והחל לעבוד כמנהל אצטדיון בגבעת המורה. בנוסף, הוא העתיק את מקום מגוריו לדירה מרווחת יותר (עפולה, רחוב העלייה). "למדתי לכבס ולבשל וכל זה בכדי להיות אבא מסור במשרה מלאה לבנות היקרות שלי", אומר זריהן ומוסיף, "לשמחתי, כל המשפחה נרתמו לעזרה, במיוחד אמא שלי היקרה, אביבה, ואחותי האהובה ורד שעוזרות לי המון".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


  1. לכל אחד מאיתנו יש איזה טיול בלתי נשכח, היה אחד כזה גם לעומרי לפני 7 שנים. הוא טס לתאילנד עם עמי אסייג וזוגתו התאילנדית ויממה בלבד אחרי הנחיתה שם הוא רצה לשוב לישראל. "עמי והבת זוג שלו נעלמו לי ואני פשוט לא מצאתי את עצמי. אני זוכר שהתקשרתי לארץ בלחץ וחיפשתי טיסה חזרה במיידי. לא יודע אם יש עוד ישראלי שאחרי יום רצה לחזור מתאילנד", הוא מספר בחיוך.   
  2. הוא מגדיר את עצמו כאוהד שרוף של הפועל עפולה ברמה המקומית, אבל האהבה היותר גדולה ששוכנת בליבו היא ללא ספק בית"ר ירושלים. "בעבר הייתי נוהג לנסוע לכל המשחקים, אבל כיום פחות מתאפשר לי".
  3. חברו הטוב ביותר של זריהן הוא אורן אקיקוס, שמשמש כיום כעוזר לראש העיר אבי אלקבץ. עומרי ואורן מכירים למעלה מעשור וחצי. היכרותם התחילה במפתיע בנסיעה משותפת באוטובוס ובשיחה ביניהם התברר שמפקדו האישי של עומרי הוא לא אחר מאשר אחיו של אורן (רועי). "מאותו רגע שנפגשנו ועד היום לא עובר יום כמעט מבלי שאנחנו מדברים".
  4. עומרי למד בתיכון במגמת "מחשבים" ('אורט') ומיד לאחר סיום לימודיו התגייס לצבא ושירת כמדריך כושר קרבי בצנחנים. בצעירותו הוא שיחק כדורגל במדי "אסי גלבוע" בתפקיד קשר ימין. "אחרי מה שאני רואה בהפועל עפולה-אני חושב שהייתי יכול להשתלב בקלות בקבוצה הבוגרת", אומר זריהן, ספק בהלצה ספק ברצינות.

ואגב, מאמנו דאז היה מיכה סילקו, שכיום משמש חבר הנהלה בקבוצה הבוגרת של עפולה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


עומרי לא מפספס שום הזדמנות לראות את דור ההמשך במשפחה-האחיין עילאי עזר-המשחק בקבוצת הנערים של עפולה. "תזכרו טוב את השם, צפוי לו עתיד גדול בכדורגל", מנבא זריהן עתיד ורוד לאחיינו.   

  1. המודל לחיקוי עבורו הוא עמית אשכנזי, שמשמש כמנהל האצטדיון העירוני בעפולה עילית. אגב, עמית היה חברו הטוב של אחיו של זריהן- ניסים, ותמיד היה בין השניים קשר מיוחד.
  2. עומרי מגדיר את עצמו כמעריץ נלהב של ראש העיר אבי אלקבץ. "אין שני לו בניהול העיר ובדאגה לרווחת התושבים, אבי אלקבץ הוא אחד האנשים החכמים והמריקים ביותר בארץ ובאופן אישי אני נהנה ונפעם בכל נאום שלו", הוא סוגד לראיס.
  3. האוכל שעומרי זריהן מכור אליו הוא האוכל של אמא אביבה. "אין יום שישי שיעבור בלי הקוסקוס והקובות שלה. ריחות הבישולים שלה תמיד גורמים לי רעב בלתי מוסבר. תמיד הייתי ילד של אמא, במיוחד בגלל שהייתי הקטן בבית".

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

נוף הגליל על הפודיום

|