על הבמה בבירת העמק: מיי פיינגולד יחד עם "צעירי עפולה" ו-"הביג בנד"

יש לכם תוכניות לראשון הקרוב? אם לא, כדאי לכם מאוד לא לפספס את "מוזיקיץ עפולה 2018” אירוע מוזיקלי מקפיץ ותוסס שמופק על ידי רשת חקים והקונסרבטוריון העירוני בבית אשכול

רשת שחקים והקונסרבטוריון עירוני בעפולה מזמינים את תושבי העיר ביום ראשון הקרוב לקחת חלק ב"מוזיקיץ עפולה 2018”, מיזם מוזיקלי מרענן ותוסס שייערך בבית אשכול בשעה בשעה שמונה בערב.
במהלך האירוע המסקרן חבורת הזמר "צעירי עפולה" והרכב "הביג בנד" יארחו את הזמרת מיי פינגולד. פיינגולד זכורה לקהל בישראל בעת שהייתה פיינליסטית בריאליטי המוזיקלי המצליח "כוכב נולד" בשנת 2009.
ההרכבים יחד עם פיינגולד יעלו מופע משותף, מלהיב ומקפיץ, בביצוע עיבודים מקוריים שנכתבו במיוחד לערב זה. על העיבודים והניהול המוזיקלי של ביג בנד אחראי אלמר פאל ועל אלו של צעירי עפולה אמון יורם צדוק.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


ניתן לרכוש כרטיסים במחיר סמלי של 10 שקלים במזכירות בית אשכול בעפולה עלית ובמזכירות הקונסרבטוריון.
דניאל בן, מנכ"ל רשת שחקים אמר השבוע כי האירוע צפוי להיות מרתק ומהנה עבור חובבי המוזיקה בעיר, “אני מזמין את כולם להגיע ולהינות ממופע ייחודי המשלב כשרונות עירוניים וזמרת נפלאה".
מנהלת הקונסרבטוריון לילך מידן הוסיפה כי מוזיקיץ הוא מופע קצבי, מדליק ותוסס, המשלב את תלמידי הקונסרבטוריון עם הזמרת מיי פינגולד. "זו הזדמנות לתלמידים שלנו לחלוק במה עם זמרת מקצועית”, סיכמה מידן.

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|