עיריית עפולה: "שנת הלימודים תפתח כסדרה"

בהודעה רשמית של עיריית עפולה נכתב: "כל בתי הספר וגני הילדים, ערוכים ומוכנים לתחילת שנת הלימודים. ליקויים שאינם בטיחותיים ואינם מונעים את פתיחת שנת הלימודים יתוקנו במהלך חופשת החג"

הנהגת ההורים בעפולה דיווחה אמש על כוונתה לערוך שביתת מחאה כוללת ביום ראשון הקרוב, היום בו אמורה להיפתח שנת הלימודים במוסדות החינוך, גני הילדים ובתי הספר. לטענת ההנהגה השביתה היא צעד שנעשה בעקבות ליקויי בטיחות ותברואה.
בעיריית עפולה דוחים מכל וכל את הטענות והודיעו היום רשמית כי שנת הלימודים תצא לדרך כסדרה.

"אין כל מניעה לפתוח את שנת הלימודים כסדרה, זאת גם על פי דעת משרד החינוך"

בהודעה רשמית של עיריית עפולה נכתב: "עיריית עפולה ומינהל החינוך פעלו כל חודשי הקיץ לתיקון כל הליקויים בקדימות 0 ו-1 והליקויים שביקשו ועדי ההורים. הליקויים בקדימות 2 -3 שאינם בטיחותיים ואינם מונעים את פתיחת שנת הלימודים יתוקנו במהלך חופשת החג. כל בתי הספר וגני הילדים, ערוכים ומוכנים לתחילת שנת הלימודים, לכך ניתנו האישורים של הממונה על הבטיחות שנשלחו למשרד החינוך על פי הנוהל המקובל. אין כל מניעה לפתוח את שנת הלימודים כסדרה, זאת גם על פי דעת משרד החינוך. לשביתה שהוכרזה ע"י ועד ההורים, אין כל הצדקה והיא פוגעת בסופו של יום בהורים ובתלמידים. מינהל החינוך הוציא הודעה לכל בתי הספר והנחה לפתוח את שנת הלימודים כסדרה. על כן, כל מוסדות החינוך יפעלו ויפתחו ביום ראשון", לשון ההודעה.

מנהלת מחוז צפון במשרד החינוך מודיעה בזאת כי מוסדות החינוך בעיר קיבלו "אישורי מוכנות״

ממשרד החינוך נמסר: ״בימים האחרונים הופצו בתקשורת ובמכתבים הודעות ותלונות על מצבם של מוסדות החינוך בעיר עפולה לקראת פתיחת שנת הלימודים תשע"ט. מנהלת מחוז צפון במשרד החינוך מודיעה בזאת כי מוסדות החינוך בעיר קיבלו "אישורי מוכנות" לקראת פתיחת שנת הלימודים.
המשרד מלווה את העיר עפולה לאורך כל השנה על מנת להכין את כל מוסדות החינוך באופן ראוי, הכולל יעוץ והכוונה, תדריכים לאנשי החינוך וקבלת דוחות על אישורי מוכנות. המשרד קיבל דיווח מלא ומסודר מהעיר עפולה על כך שכלל מוסדות החינוך קיבלו "אישור מוכנות" לקראת פתיחת השנה ומודיע כי העיר עפולה מוכנה כראוי לפתיחת שנת הלימודים. מוסדות החינוך יהיו פתוחים וצוותי החינוך ערוכים ומוכנים לקדם בשמחה את כל תלמידי העיר עפולה״.