עירוני טבריה: שי מימון ירד מהפרק, יואל צ'חנוביץ' החל להתאמן

היורדת הטרייה מהלאומית טרם גיבשה את הסגל שלה ומתחילה להילחץ. מועמדותו של הבלם הבכיר שי מימין ירדה בינתיים מהפרק בגלל דרישות שכר גבוהות. הקשר/חלוץ יואל צ'חנוביץ' החל להתאמן בקבוצה. המאמן מוריס אוזן מודאג: "חייבים שני בלמים מובילים וחלוץ בכיר" צילום:"בסט בול"

עירוני טבריה מתחילה להילחץ: קצת יותר מחודש לפני פתיחת העונה בליגה א' צפון, עירוני טבריה עדיין לא סיימה לבנות את הסגל שלה. הקבוצה מעיר הכנרת שבכוונתה להיאבק בעונה הקרובה על כרטיס העלייה, חסרה עדיין שחקנים בעמדות מרכזיות, מה שגורם לדאגה גדולה בקרב ראשי המועדון.

המאמן מוריס אוזן שפועל במרץ רב במטרה להשלים את החסר התייחס לעמדות שהוא רוצה לחזק וניסה להסביר כיצד הקבוצה שלו נקלעה לסיטואציה הזו: "אנחנו חייבים לצרף שני בלמים וחלוץ בכדי שתהיה לנו קבוצה טובה ומאוזנת. אנחנו מחפשים שחקנים מתאימים וזה לא פשוט", הסביר המאמן, "עבדאללה קדח היה סגור אצלנו ופתאום הודיע שהוא פורש מכדורגל ועשה לנו חור רציני. אני לא אתפשר על בלם בינוני. חשוב לי לצרף בלם או שניים מובילים. זה תפקיד שלא מהמרים עליו".

בינתיים הקבוצה פנתה לבלם הבכיר שי מימון שבעבר שיחק בין השאר במכבי חיפה, מ.ס אשדוד, מכבי פ"ת ואחי נצרת, אבל בשלב זה מועמדתו של הבלם ירדה מהפרק בגלל דרישות שכר גבוהות. שחקן בכיר נוסף שהחל להתאמן בקבוצה הוא יואל צ'חנוביץ' ששיחק בקרית שמונה. במקביל, החלוץ הצעיר דני צ'רבוננקו חתם בקבוצה.