עיצוב גבות – המדריך המלא

עיצוב נכון של הגבות יכול לשנות לטובה ובצורה דרמטית את המראה של כל הפנים. אז מאיפה מתחילים ואיך עושים זאת? הנה התשובות לכל השאלות. תמונה: Pexels

המטרה של גבה מעוצבת היא לתת מסגרת לעין ולטשטש פגמים. בעזרת עיצוב גבות אפשר להצר, להרחיב או לפתוח את העין וגם להסתיר אזורים פחות מחמיאים בפנים ובכלל. בנוסף, נשים בוחרות לעצב את הגבות על מנת לרענן את המראה החיצוני ללא צורך באיפור או בתסרוקת חדשה. בהקשר הזה, עיצוב נכון של הגבות הוא תנאי לשינוי בפנים ולהשגת מראה מטופח וצעיר.

מבחינה פרקטית, עיצוב גבות מתחיל בשימוש בתוחם. בעזרת תוחם גבה אפשר לצייר את הגבה עד שמקבלים את התוצאה הרצויה ולהשיג עמידות גבוהה. בטווח הארוך, תיחום הגבה עוזר לשמור על הגבולות והמבנה הרצויים. כמו כן, מומלץ לשרטט את גבולות הגבה תוך שמירה על פרופורציות נכונות.

מאיפה מתחילים לעצב את הגבות?

הנחת קצה אחד של עיפרון על קצה האף וקצה שני על הזווית החיצונית של העין תאפשר לדעת מה הגבולות החיצוניים המתאימים של הגבה. במילים אחרות, אלו הפרופורציות שעליהן צריך לשמור כאשר מעצבים את הגבות עם עיפרון או ג'ל. המקום המדויק שבו העיפרון ממשיך ופוגש את הגבה היא גם הנקודה שבה צריכה הגבה להיגמר, מה גם שאת השטח בין שתי הגבות כדאי לנקות היטב. מבנה הגבה נוצר מהנקודה הגבוהה ביותר (זו שממוקמת מעל האישון) לבין זו שסימנו בעזרת העיפרון. בהמשך, כל שנותר הוא לסרק את הגבה עם מסרק גבות או מסקרה ישנה שהושרתה בכוס עם מים חמים והספיקה להתייבש.

מתי משתמשים במספריים ומתי בפינצטה?

עוד שאלה חשובה עבור נשים בגילאים שונים שרוצות לעצב את הגבות היא כיצד להסיר מהן שערות קטנות אך מציקות. אפשרות אחרת היא להשתמש במספריים חדים כדי לגזור את כל השערות שעלו מהסירוק כלפי מעלה ובקו ישיר לגבה, בעוד האפשרות השנייה היא להשתמש בפינצטה. אם בוחרים בפינצטה, יש לעבוד עם תאורה מתאימה ועם מראה מגדילה. אופציה לא פחות טובה היא להכניס לרשימת מוצרי הטיפוח ג'ל לגבות שאותו אפשר להשיג בכל רשתות הפארם. הג'ל עמיד לכמה ימים ברצף, אידיאלי למדינה עם אקלים חם כמו ישראל ומגיע בספקטרום רחב של גוונים וצבעים. בפועל, מדובר במשחה עבה שמגיעה בצלוחית ג'ל ייעודית ואחת לכמה ימים תוכלי לשלב אותה עם עפרונות ומסקרות.

לבסוף, כדאי להכיר את ההבדלים בין שיטות לסידור גבות אצל קוסמטיקאית. כאן האפשרויות שעומדות בפנייך הן חוט או שעווה ולכל אחת יתרונות וחסרונות אחרים. החוט למשל משמש לפעולה איטית, אך הוא משיג רמות גבוהות של ניקיון באזור הגבות – לעומת השעווה שמאטה את קצב צמיחת השיער אך לא מאפשרת לתלוש שערות קצרות אלא רק ארוכות.

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|

פסטיבל האביב בנחל ציפורי: מוסיקה, טבע ורב תרבותיות

|

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|