עידן דוד: "הצעירים קיבלו פיק ברכיים. לדעתי נצרת עילית וכפר סבא יעלו ליגה"

למרות רצף של שלושה הפסדים, הפועל עפולה הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון. עידן דוד: "למרות הכל אנחנו 4 נקודות בלבד מהמקום השני. חייבים לעצור את כדור השלג, לא נרצה להתבזות בפלייאוף העליון". עפולה תארח היום (ו', 15:00) את ראשל"צ. גולדמן ואזרד ייעדרו בגלל צהובים. צילום: אבי רביבו

"נקלענו לסוג של משבר אבל נדע לצאת מזה. למזלנו, גם הקבוצות שמעלינו בטבלה לא בדיוק מצליחות לנצח. בסך הכל אנחנו רק 4 נקודות מהמקום השני וכי חשוב זה שהבטחנו את מקומנו בפלייאוף העליון", בהפועל עפולה יצאו מאוכזבים מהפסד החוץ 1:3 מול בית"ר ת"א/רמלה, אבל התנחמו בעובדה שהמאבק על המקום השני עדיין פתוח לגמרי. הפועל עפולה רושמת כבר שלושה הפסדים רצופים, משהו שלא קרה לה העונה. ובאופן טבעי הרצף השלילי גרם לאי נוחות במסדרונות המועדון, אבל למרות זאת חשוב לציין שהקבוצה עמדה במטרה העיקרית שהציבה לעצמה בתחילת העונה-הגעה לפלייאוף העליון. נוסף על כך, למרות הכל הקבוצה מרוחקת 4 נקודות בלבד מהמקום השני שמוביל בסיום העונה לליגת העל. מה שמטריד את הצוות המקצועי במשחקים האחרונים זה בעיקר ההגנה, חולייה שנחשבה עד לפני כחודש לנקודה החזקה בעפולה, ובשלושת המשחקים האחרונים ספגה לא פחות מ-9 שערים.

"אף קבוצה לא רוצה לעלות"

החלוץ עידן דוד, אחד השחקנים הבולטים העונה בהפועל עפולה שכבש 10 שערים בכל המסגרות למרות שנעדר תקופה ממושכת בגלל פציעה, אמר השבוע: "אני מקווה שכבר היום מול ראשון לציון נצא לדרך חדשה. השנה עדיין לא היה לנו רצף של שלושה הפסדים . אבל אנחנו נדע לצאת מזה. לא תכננו 3 הפסדים רצופים כמו שלא תכננו לעלות ליגה בתחילת העונה. חשוב מאוד שהבטחנו מקום בפלייאוף העליון אבל אין לנו שום כוונה להתבזות שם".
מה קרה להגנה שלכם במשחקים האחרונים?
"קודם כל היו לנו פציעות והיעדרויות של שי בן דודו וגיזי דורבור מה שהוציא את ההגנה מהאיזון. בנוסף, יש פה גם שחקנים צעירים שאולי לקחו את זה קצת קיצוני שאנחנו במקום השני וקיבלו פיק ברכיים. אבל זה הכדורגל, יש עליות וירידות. תסתכל על כפר סבא וקטמון ועל נצרת עילית שמפסידה בבית למרמורק. שום קבוצה לא רוצה לעלות ליגה".

"יהיה מעניין לשחק מול אופיר חיים"

עידן דוד התייחס גם לאפשרות של עליית ליגה ואמר: "בפעם האחרונה שדיברנו על זה ספגנו מפלה כואבת. כרגע הכי חשוב זה לעצור את כדור השלג ולהגיע לפלייאוף העליון במומנטום טוב, שם כבר הכל יכול לקרות. השבוע עשינו אסיפה ודיברנו על כך שחשוב לחזור לכל היסודות שנשענו עליהם עד עכשיו".
מי לדעתך תעלה ליגה?
"קודם כל נצרת עילית פייבוריטית לעלות מהמקום הראשון. כמו כן, כפר סבא יש לה עכשיו מאמן מצוין כמו אופיר חיים. אני מאמין שתוך כמה ימים הם יתרגלו אליו ובסופו של דבר כפר סבא תעלה".
יהיה לכם מוזר להיאבק מול אופיר חיים?

"זה יכול להיות דווקא מאוד מעניין, במיוחד עבור יגאל אנטבי".