עידוד לתיירות באזור בית שאן: קיבוצניקים ומושבניקים יזכו להנחות באטרקציות

זריקת מרץ לאטרקציות התיירותיות באיזור עמק המעיינות ובית שאן, עם שורה של מבצעים והנחות מסגרת מועדון משקארד שפועל לעידוד התיירות באיזור.

אזור בית שאן, עמק הירדן והסביבה נמצא בראש רשימת יעדי התיירות לקיץ הקרוב של הקיבוצניקים והמושבניקים. מועדון משקארד, שפועל לעידוד התיירות באזור, מציע לחבריו שורה של הנחות ומבצעים על אטרקציות שונות באזור, כדי להגדיל את זרם המבקרים.
כך, למשל, במשקארד מציעים לתושבי הקיבוצים והמושבים כרטיס כניסה לפארק המעיינות ב-30 שקלים בלבד, במקום 50. הנחות גדולות ניתנות גם באתר סקי בגלבוע: 54 שקלים במקום 100 לחבילת גלישה רגילה של שעתיים, 102 במקום 180 למסלול פרימיום עם הדרכה.
חובבי הספורט המוטורי יהנו מ-5% הנחה במגה קארטינג בבית שאן. חובבי בעלי החיים יוכלו לבקר בגן גורו שבניר דוד תמורת 28 שקלים בלבד, לעומת 48 בקופה. כניסה לאתר נהריים בגשר תעלה במשקארד רק 24 שקלים לילד ו-28 למבוגר, במקום 35 ו-39 בהתאמה. חוץ מאזור בית שאן במשקארד מציעים גם הנחות לאטרקציות רבות נוספות בצפון, כמו ראפטינג, מוזיאונים וסיורים.
משקארד, מבית משקי הקיבוצים, הוא מועדון הלקוחות של תושבי הקיבוצים והמושבים ועובדי התעשייה הקיבוצית. הוא הוקם לפני כשנתיים ומונה כ-50 אלף חברים.

 

ברוח האביב: סיור מסביב למסילה – לאורכה ולעומקה של רכבת העמק

|

לאחר פרויקט שיקום והנגשה ב- 25 מיליון שקלים: קק״ל פתחה את נחל השופט למבקרים

|