עטר: "מרכז הארץ מתחזק על חשבון הפריפריה"

דני עטר, יו"ר קק"ל ארח השבוע את מנכל JNF קנדה, ג'וש קופר. במהלך סיור בעמק יזרעאל אמר עטר: " שאיפתנו היא להגביר את ההשקעה בצפון"

מנכל JNF קנדה, ג'וש קופר סייר השבוע ברחבי הגליל עם יו"ר קק"ל דני עטר. השניים דנו בשיתופי פעולה במטרה לחזק את ההתיישבות בפריפריה הצפונית. הסיור נערך במועצה אזורית עמק יזרעאל ובגליל התחתון והסתיים בתדרוך ביטחוני מרתק על גבול הלבנון.
הצוות המקצועי של JNF קנדה מסייר בימים אלה ברחבי ישראל, מבקר בפרויקטים קיימים שהוקמו בסיוע ידידי קק"ל בקנדה, בוחן פרויקטים חדשים לקידום ומקיים מפגשים עם אישים ובעלי תפקידים. עטר ליווה את המשלחת בסיור בצפון, במהלך יום הביקור השני בארץ.
"אתם השותפים הטבעיים שלנו", אמר יו"ר קק"ל לאורחים מקנדה. "מטרתנו בסיור הזה לחבר אתכם לאחד האתגרים האסטרטגיים שניצבים בפני המדינה – חיזוק ההתיישבות בכל חלקי הארץ, ובמיוחד בגליל. יש לעצור את נטישת הגליל על ידי הצעירים ולמשוך לאזור עוד 400,000 איש".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


עטר: "ג'וש הוא שותף חשוב ומשמעותי שעושה רבות למען ישראל. "בצד העבודה החשובה שקק"ל עושה בנגב, שאיפתנו היא להגביר את ההשקעה בצפון. מרכז הארץ מתחזק על חשבון הפריפריה, אבל אני מאמין שבעבודה משותפת נוכל לשנות את המציאות הזאת"
מנהל מרחב צפון בקק"ל: "אנו בקק"ל משקיעים מאמצים רבים על מנת לחזק את הגליל ולהוביל את הגליל לפיתוח חברתי ודמוגראפי במגוון תוכניות החל מפעולות משותפות עם תנועות אור ועד לעבודות תשתיות בשטח שמסייעות בפיתוח ההתיישבות. אני בטוח שהצטרפותו של קופר לעשייה של קק"ל בצפון תסייע רבות להגשמת מטרתנו".

שבוע צה"ל בויצו ניר העמק: לזכרו של סמ"ר איליה סנקין ז"ל

|

עפולה: עמותת החסד סל"ע מחלקת חליפות חדשות לפסח

|