עטר: "המצב הכלכלי ישפיע על הקבוצה"

רגע אחרי אחרי פתיחת האימונים, מאמן עפולה התפנה לראיון. המטרה? "לא רציני לדבר על זה כרגע". סהר בן מנשה ושינהר מורד? "מי שיהיה טוב יישאר". הבן רועי? "חצי מהליגה רצתה אותו. הוא יכול לפרוח אצלי". הזר שהוא מתכנן להביא? "מעדיף להביא חלוץ זר-אם לא אז קשר אחורי"

יוצאים לדרך: הפועל עפולה פתחה השבוע את אימוניה לקראת עונת 2017/18 עם הרבה פנים חדשות והרבה מאוד שחקנים צעירים. לפי שעה מי שחתומים במועדון הם יובל שאוט, נתנאל גולדמן, גיזי דורבור, עומרי ביטון, ערן אזרד, ניב סרדל, רועי עטר ומיכה לאוטה. בנוסף, יש את שחקני הבית כדוגמת סהר בן מנשה, שינהר מורד, אלמוג שינקור ודניאל פרץ. במקביל השוער הגנאי פילמון מקראת'י צפוי להמשיך לאחר שבמועדון הצליחו לסדר את הויזה שלו.
למרות הסגל הקצר שעומד כרגע לרשותו המאמן ראובן עטר שומר על אופטימיות ומבין שזו רק ההתחלה. יחד עם זאת הוא גם מודע לכך שעומד לרשותו תקציב מצומצם בהשוואה לעונות הקדומות, ולכן הוא יצטרך לקלוע היטב בבחירת השחקנים אחרת הקבוצה עלולה להיות בבעיה. "ברור שהמצב הכלכלי ישפיע על הקבוצה. התקציב של השחקנים ירד בהרבה בגלל זה הבחירה חייבת להיות מדויקת. אין לנו אפשרות ליפול בשחקנים. נצטרך לקחת יותר שחקנים עם עלויות נמוכות", אומר המאמן ראובן עטר.

הסגל הלא סופי של הפועל עפולה מתאמן תחת עינו של עוזר המאמן צדוק מלכה
הסגל הלא סופי של הפועל עפולה מתאמן תחת עינו של עוזר המאמן צדוק מלכה

ראובן, מה היעד שהציבו לך?

"לא הציבו לי יעד כי עדיין לא יודעים מי יהיה בסגל. לא רציני לדבר על שאיפות ומטרות כשהסגל שלנו עדיין רחוק מלהיות גמור. רק התחלנו לבנות את הסגל ובסך הכל אני מרוצה מהקצב".

מי יהיה הזר הנוסף שתרצה לצרף?

"השאיפה היא למצוא זר בתור חלוץ אבל אם נמצא חלוץ ישראלי אז נביא קשר אחורי זר".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


האם השילוב עם הבן רועי לא יזיק לך, לבן ולקבוצה?

"חצי ליגה רדפה אחריו ואני העדפתי שהוא יהיה אצלי מאשר אצל אחרים. אצלי הוא יכול לפרוח עוד יותר, כי אני מכיר אותו קצת יותר. הוא הגיע ךפה בזכות עצמו. לגבי הדיבורים האם זה יגרום לאי נעימות בחדר ההלבשה? שטויות במיץ עגבניות. זה רכילות יותר".

האם שינהר מורד וסהר בן מנשה ישתלבו בקבוצה?

"אני לא יודע. זה עניין של יכולת. רק התחלתי לראות אותם. מי שיהיה טוב יישאר פה. הלוואי ויוכיחו את עצמם. לכל מועדון חשוב שיהיו בקבוצה כמה שיותר שחקני בית. אבל אם מישהו לא מתאים אז לא בכוח".

איזה כדורגל נראה בעונה הקרובה?

"תראו כדורגל התקפי אבל כמובן לא על חשבון ההגנה".