"עושים שוק" בתחנת רכבת העמק ההיסטורית

מאות מתושבי העמק והסביבה הגיעו לשוק העמק ברכבת – ארוע חגיגי שהופק על ידי עמותת התיירות בעמקים, המועצה האזורית עמק יזרעאל והמועצה לשימור אתרי מורשת בישראל. חקלאי העמק, יצרנים מקומיים ואמנים, הציגו את מיטב מרכולתם, והמשתתפים – יצאו עם שקיות עמוסות ומלאות כל טוב

מזג אוויר אביבי קיבל את פני הבאים ל"שוק העמק ברכבת" שהתקיים במתחם רכבת העמק ההיסטורית בכפר יהושע ביום שישי האחרון. את השוק הססגוני הפיקה "עמותת התיירות בעמקים" בשיתוף "הרשות לשימור אתרי מורשת בישראל" והמועצה האזורית עמק יזרעאל.

יצרני שמן זית, גבינות, יינות, עבודות בעץ ומיטב התוצרת החקלאית מהחוות האורגניות ומשדות העמק מילאו את הדוכנים שכוסו במפות משובצות. הילדים נהנו משולחנות יצירה שונים ואף קלעו סלי נצרים. בין השיטוט בשוק, נכנסו המבקרים למוזיאון תחנת הרכבת, חזו בסרט המתאר את קורותיה של רכבת העמק וצפו במוצגים מימים עברו.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מוזיקת הרקע הנעימה, בתי האבן העתיקים של תחנת הרכבת הישנה והאקליפטוסים גבוהי הקומה, העניקו למקום יופי מיוחד והנעימו את זמנם של אלפי מבקרים שבאו לשוק, קנו ממיטב התוצרת ונהנו מבית הקפה שהוצב במקום.

אורית הראל, מנכ"לית עמותת התיירות אמרה: "עם המעבר של עמותת התיירות לרכבת העמק ופתיחת מרכז המידע, אנו נהנים מהמשאב של אתר תיירותי מזמין ויפהפה בו ניתן לתת במה ונראות לתיירני וחקלאי העמק". ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, שסייר במקום, אמר: "בעמק שלנו יש המון תוצרת חקלאית מגוונת, השילוב בין המועצה לשימור אתרי מורשת, החקלאים, המועצה והתיירנים שלנו, מאפשר להעניק לתושבים שלנו ארוע איכותי שחושף את מגוון התוצרת העשירה שיש לנו כאן, אנו תקווה לפתוח במסורת שתמשיך על בסיס קבוע – זרם האנשים ותחושת החגיגה במקום בהחלט מחממים את הלב ומראים את כל היופי של העמק שלנו – מהתוצרת החקלאית ועד לאתרי המורשת והתיירות הנפלאים שלנו".

פסח 2024: אז איפה תבלו

|

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|