עונת החתונות מגיעה – 3 דברים שאתם חייבים באירוע שלכם

חול המועד פסח נגמר, יום העצמאות כבר מעבר לפינה ומיד אחרי זה יגיע התאריך המיוחל שבו בחרתם להתחתן. אם עד עכשיו לא דאגתם לדברים הקטנים שעושים הבדל גדול, קבלו 3 דברים שאתם פשוט חייבים באירוע שלכם

הפקת חתונה היא עניין מורכב שמחייב התייחסות לשורה ארוכה של נושאים. זו הסיבה בגללה רוב הזוגות מעדיפים לדחות את התכניות לתקופה של אחרי החגים, בעיקר כשמדובר על השבועות שבין חול המועד פסח ליום העצמאות. עונת החתונות בישראל נפתחת רשמית בקיץ וכבר מיוני יש אירועים שנערכים ברחבי הארץ.
אם הגעתם עד הלום בלי לסגור את כל הפרטים סביב החתונה, כדאי שתביאו בחשבון את הדברים הבאים:

• אלכוהול ברמה גבוהה

הדברים הקטנים עושים הבדל גדול בחתונה שלכם ויש נושאים שעליהם אסור להתפשר. בראש סדר העדיפויות צריך לעמוד אלכוהול ברמה גבוהה, שיכניס את האורחים לאווירה הנכונה ויבטיח חגיגות עד אור הבוקר. התייעצו עם אנשי מקצוע בכל מקרה של דילמה והתלבטות ובחרו בצורה נכונה את כמויות האלכוהול לאירוע.
ותרו על מותגים זולים והשקיעו בבר אלכוהול תוצרת חו"ל ובמותגי פרימיום. החליפו למשל וודקה מסורתית במותג כמו וודקה בלוגה כדי להפתיע את האורחים, או יין מקומי עם יין מצרפת, ספרד ואיטליה. זה ישתלם לכם בטווח הקצר וישאיר את האורחים עם טעם של עוד גם הרבה אחרי שהחתונה תיגמר.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• צלם טוב

שווה להשקיע בצלם כי הוא אחראי על אחד הזיכרונות היחידים שיישארו לכם מהאירוע. סביר להניח שהמוזמנים ישכחו את האוכל והאולם, וככל הנראה גם אתם בעצמכם לא בדיוק תשימו לב למתרחש. הפתרון הוא למצוא צלם טוב שיתעד את החתונה ויספק תמונות וסרטים ברמה גבוהה.
חיפוש אחר צלם טוב מחייב אתכם לקבל המלצות ולפגוש לפחות 2-3 אנשי מקצוע שונים. בדקו מה כוללת הצעת המחיר של הצלם, בקשו לראות אירועים שהוא תיעד ואל תתביישו להתמקח. ודאו שמדובר על צלם אמין ואל תחכו לרגע האחרון כדי לסגור מולו את כל הפרטים.

•  תקליטן מקצועי

תקליטן מקצועי יכול לעשות את ההבדל בין חתונה מדהימה לגרועה. התקליטן מלווה את האורחים שלכם מהרגע שבו הם מגיעים לקבלת הפנים, דרך החופה ועד שאחרון המוזמנים עוזב את האולם. התקליטן נדרש לשלב בין הרצונות וההעדפות שלכם מצד אחד, לבין הצרכים של הקהל והאווירה באירוע מצד שני. תקליטן שמרגיש את הקהל יידע מתי להעלות או להוריד את הקצב והוא יגרום לכך שתוכלו לחגוג עם האנשים היקרים לכם.
גם את התקליטן תוכלו לבחור אחרי שתגיעו לכמה אירועים שבהם הוא השתתף. בדקו את התגובות של התקליטן לקהל, ודאו שהוא משתמש בציוד הגברה ברמה גבוהה ותאמו עבורו את נושא התאורה מול נציגי האולם.