עומס בקישור: לניסן יחזקאל יש צרות טובות

התחרות על המקום בהרכב של עפולה גדולה מאי פעם, כשהדברים נכונים בעיקר לגבי חוליית הקישור העמוסה, שכוללת נכון לעכשיו לא פחות מ-12 שחקנים: גומז, דיין, שאוט, גולדמן, אליהו, סולארי,  אלקסלסי, מורד, חנוכה, מזרחי, מלול ולאוטה (עשוי לעזוב). לניסן יחזקאל יש צרות טובות. אולי טובות מדי  

כל אחד והצרות שלו: למרות עזיבתם של שחקנים כמו דריו פרננדס ויובל יוסיפוביץ, נראה כי הקישור של הפועל עפולה מעולם לא היה עמוס יותר.
ולמאמן החדש, ניסן יחזקאל, שמעוניין לראות תחרות בריאה על כל עמדה בהרכב, מחכה השנה עבודה רבה בכל מה שקשור לחלק המרכזי במערך שלו.

התחרות על המקום בהרכב של הפועל עפולה גדולה מאי פעם, כשהדברים נכונים בעיקר לגבי חוליית הקישור העמוסה לעייפה. להפועל עפולה לא פחות מ-12 קשרים לאחר ששלומי חנוכה הסכים להישאר לעונה נוספת, ואחרי שאיתי אלקסלסי (הגיע מראשל"צ ובינתיים סוחב פציעה), גיא דיין (הפועל פ"ת), דיויד גומז (אחי נצרת) ואופק מלול (מגדל העמק) הצטרפו ושינהר מורד המוכשר חזר מהשאלה.
יחד איתם נמצאים גם נתנאל גולדמן, יובל שאוט, עמית מזרחי, מיכה לאוטה (עשוי לעזוב את הקבוצה), אור אליהו והרכש הטרי דיויד סולארי, שהוא גם סוג של קשר.

חשוב להדגיש כי שחקנים בכירים כדוגמת גיא דיין, דיויד סולארי ודיויד גומז לא הגיעו לבירת העמק בשביל להיות שחקני ספסל. מצד שני שחקנים כמו שלומי חנוכה, נתנאל גולדמן ויובל שאוט, שהיו גורמים בולטים בעונה החלומית שחלפה לה, מן הסתם ירצו להמשיך להיות שחקני הרכב גם בעונה הקרובה. מצד שלישי יש בסגל לא מעט קשרים מוכשרים שמחכים השנה לפריצה שלהם. למשל, אופק מלול ושינהר מורד, שמגיעים אחרי עונה מוצלחת במגדל העמק.
בנוסף, יש את אור אליהו המוכשר שבעונה שעברה הצדיק את הקרדיט שניתן לו בזמן שדריו פרננדס היה פצוע, וכמובן עמית מזרחי המוכשר שמגיע מקרית שמונה ומגלה יכולת טובה באימונים.

בקיצור, עומס הקשרים בסגל של עפולה יהפוך, באופן טבעי יש לומר, את המאבק על חולצת ההרכב למעניין במיוחד. כשמעכשיו ברור שגם יהיו כאלה שירגישו מאוכזבים ממעמדם. מי שיצטרך לשבור את הראש ולמצוא פתרון הוא המאמן ניסן יחזקאל, שכרגע יש לו צרות טובות. אולי טובות מדי.

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

נוף הגליל על הפודיום

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|