עו"ד זוהר ארבל וסיון אוחנה: "הסוד להצלחה? למידה בלתי פוסקת, עבודה מאומצת והקרבה"

אמינות, נחרצות, דבקות במשימה וראייה משפטית ייחודית ויצירתית – כל אלה ועוד מיצבו את המשרד של עורכי הדין "זוהר ארבל & סיון אוחנה" בעפולה, כאחת הפירמות המובילות בצפון. השניים מספקים לנו הצצה מרתקת לעולם המשפט, חושפים את האתגרים היום יומיים העומדים לפתחם, מדברים על הקולגיאליות של עורכי הדין בבירת העמק ומשתפים על המחיר וההקרבה המשפחתית

בעידן בו אנו חיים, עם אוטוסטרדת המידע של גוגל, פייסבוק ויתר אמצעי המדיה, ניתן לקבל המלצות על אינספור אנשי מקצוע – בשלל תחומים. כך גם בתחום עריכת הדין. אולם למרות זאת, גם בעת הנוכחית, אין תחליף לשם הטוב של עורכי הדין, בייחוד שהוא מגיע ממקום אובייקטיבי, בהמלצות אישיות של לקוחות שעברו כברת דרך והצלחות משפטיות מרשימות עם באי כוחם, וזה המקרה של משרד עורכי הדין "זוהר ארבל & סיון אוחנה" בעפולה.

השניים מנהלים בשנים האחרונות משרד משגשג ומצליח – לאחר שבתחילת דרכם התמחו ועבדו במשרדים נחשבים ומובילים ורכשו ידע וכלים רבים. בשלב הבא הם כבר חברו למיזוג והקמת משרד עורכי דין בהובלתם ושמתמחה בדיני משפחה, ירושה, גישור, הוצאה לפועל ומשפט פלילי. כחלק ממנעד הפעילות הרחב של שני עורכי הדין, זכו תיקים רבים אותם הם הובילו לתהודה תקשורתית נרחבת בתקשורת הכתובה והאלקטרונית. השניים חרטו על דגל המשרד ערכים של מקצועיות, מצויינות, מסירות וקפדנות לצד נחישות בלתי מתפשרת.

הניסיון הרב שמצוי באמתחתם ושילוב הכוחות מעניק להם את האפשרות לגבש אסטרטגיות בכל תיק ותיק שמונח על שולחנם, עם מקום לזווית ראיה ייחודית שחושבת מ"חוץ לקופסא" – לצד טיעונים מנצחים . הראייה והבקיאות הרחבה באה מן הסתם גם לידי ביטוי בבנית התיק, בתהליכים המשפטים ובהתדיינות שלהם בבתי המשפט. כל אלה מביאים למקסימום ההצלחות בהיכלי המשפט ובכלל.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


מהם תחומי ההתמחות של המשרד?

"ההתמחות והעבודה כעורכי דין במשרדים מובילים בתחומם, הקנו לנו את הידע המשפטי הנרחב, הכלים המקצועיים והניסיון המעשי בעולם המשפט. לאחר שנים רבות של פעילות נרחבת, נולד הרעיון למזג את המשרדים שלנו למשרד אחד אשר מאפשר ללקוחותינו לקבל מענה במגוון תחומי המשפט – כאשר קיים סינכרון מלא בין המחלקות השונות. המשרד עוסק בדיני משפחה וירושה, המשפט הפלילי בדגש על עבירות כלכליות מתחום הצווארון הלבן, הוצאה לפועל ופשיטות רגל, משפט מנהלי ומסחרי. במשרדנו פעילות המתרחבת לתחומים נוספים, תוך שילוב עורכי דין בכירים”.

מה מבדל את המשרד שלכם?

"אמינות אמינות אמינות. לקוח שנכנס למשרדנו יודע שעומד לרשותנו צוות עורכי דין לוחמני, מקצועי, יצירתי ובעל תושיה משפטית ומחשבתית. התפקיד שלנו הוא לאפשר ללקוח לישון בשקט ולדעת שעניינו מטופל על הצד הטוב ביותר. לקוחותינו זוכים ליחס אישי, תוך הבנה את צרכיהם והתאמת הטיפול בהתאם. זכויותיו של הלקוח הן דבר שלא ניתן להתפשר עליו בשום מחיר."

מי קהל היעד של המשרד?

משרדנו מייצג בעלי עסקים וגופים מסחריים הנדרשים לליווי ויעוץ משפטי; זוכים וחייבים בהוצאה לפועל, ייצוג לקבלת הפטרים לחייבים במסגרת הליכי פשיטת רגל; אנשים המצויים במאבקים משפטיים במסגרת הליכי גירושין; חשודים ונאשמים ללא עבר פלילי שנתקלו לראשונה בחייהם בהליכי מעצר וחקירה ובמשפט הפלילי".

איזה מקום אתם מוצאים ללמידה והתחדשות?

"מקצוע עריכת הדין מחייב למידה בלתי פוסקת. מידי יום מתפרסמים פסקי דין רבים, חידושי חקיקה ומאמרים מקצועיים. אנו מאמינים שהחובה המקצועית של עורך דין היא להכיר את פסיקת בתי המשפט ואת החידושים ההלכתיים. צוות המשרד מקפיד להתעדכן באופן רציף בפסיקה המתפרסמת ולקיים למידה משותפת. בנוסף צוות המשרד משתתף בהשתלמויות עומק באופן קבוע. אין קיצורי דרך למקצוענות".  

לתחזק משרד מצליח זוהי משימה שאינה פשוטה. מה סוד ההצלחה שלכם?

"ניהול משרד מצליח ושוקק פעילות הוא אתגר יומיומי. אנו מאמינים כי הסוד להצלחה טמון בלמידה בלתי פוסקת, עבודה מאומצת והקרבה. יחד עם זאת, העובדה שאנו עוסקים במשרדנו בתחומים הקרובים לליבנו ובתיקים מורכבים ומרתקים כאחד, מביאה אותנו להישגים מרשימים ולסיפוק רב. ישנה חשיבות עליונה למעורבות אישית של כל צוות המשרד, החל מבניית אסטרטגיה לניהול התיק, דרך איתור פתרונות משפטיים לבעיות במהלך ניהולו וכלה בתוצאות ובהצלחות. העבודה היא לעולם עבודת צוות".  


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


האם אתם מצליחים לנתק ולהתנתק ברמה האישית מהתיק עצמו?

"עורך דין יכול להבין את הלקוח באופן מלא אך ורק אם הוא מצליח לשים עצמו בנעליו ולהזדהות עם מצוקותיו כאילו היו שלו. אי אפשר באמת להתנתק מהעבודה המאתגרת. המחשבות הבלתי פוסקות על הלקוחות שלנו והסוגיות המשפטיות הדורשות פתרונות, נודדות איתנו לכל מקום 24/7".

כל בר דעת יודע שהעבודה המשפטית היא סיזיפית, מאתגרת ורצופה תהליכים שנמשכים לא פעם לאורך תקופות ארוכות. איפה הרגעים הכי מספקים?

"ניצוצות של אושר. כך אנחנו מכנים את אותם רגעים. בשגרת היום יום במקצוע עריכת הדין אנו נחשפים לעוולות ולסבל של אחרים. אין ספק שהמקרים הקשים משפיעים גם עלינו. כאשר אנחנו מצליחים להגיע לתוצאות המשפטיות שהצבנו לעצמנו, ורואים את ההשפעה האדירה שיש לכך על הלקוח, נוצרת תחושת אופוריה מיוחדת. לקוח שמוקיר את עבודתנו המאומצת או החלטה של בית המשפט המאמצת את הטיעונים המשפטיים שהעלנו במהלך ניהול התיק, הם שממלאים את חיינו המקצועיים במשמעות אדירה וסיפוק שלא ניתן להעריכו או לתארו במילים."

האם לדעתכם יש קולגיאליות בין עורכי הדין בעפולה ובעמק?

"כמובן שכן. אנו יכולים להעיד על כך שיש סביבנו חברים רבים למקצוע שמפרגנים ונוהגים להיוועץ בנו באופן קבוע, ולהיפך. אנו רואים בשיתוף פעולה עם עורכי דין נוספים אמצעי להצלחה והפרייה הדדית ולכן המגמה שלנו היא להרחיב את הקשרים המקצועיים עם חברינו למקצוע".

 


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


איך מצליחים לשלב בין קריירה לבין משפחה?

"ההקרבה הגדולה ביותר שנאלץ עורך דין מצליח לעשות, היא לוותר על זמן רב בחיק משפחתו. מדובר באתגר גדול, שכן לצד ניהול המשרד, הדיונים בבתי המשפט והענקת שירות מקצועי ללקוחותינו, ישנם בני המשפחה והילדים. עבודת הצוות במשרד והערבות ההדדית, מאפשרים לכל אחד מאיתנו למלא את התחייבויותיו כלפי בני המשפחה לדאוג לצרכיהם, להעניק תשומת לב, חינוך ואהבה”.   

המלצה חמה לעורך דין מתחיל?

המלצנו היא לצבור ניסיון כעורך דין שכיר במשרד אשר ילווה את תהליך הלמידה, ייעץ, ידריך ויכוון. הפרקטיקה מציבה אתגרים שונים והיבטים שאינם נלמדים בפקולטה למשפטים. להעיז, לדעת לחלום חלומות גדולים, לפעול צעד אחר צעד להגשמתם בשילוב מקצוענות וידע משפטי, לצד יושרה והגינות.

מה מזמן לכם העתיד? לאן אתם מכוונים?

משרדנו נמצא בצמיחה מתמדת. השאיפה היא להתרחב ולהגדיל את פעילות המשרד במגוון תחומים, אך בעיקר בנושאים בעלי השפעה רוחבית על חייהם של אנשים רבים. המטרה העליונה היא להפוך את העולם למקום טוב יותר”.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


עו"ד זוהר ארבל

עורך דין זוהר ארבל מחזיק בידע רב בתחום המשפט הציבורי, מסחרי והפלילי. בעל ניסיון רב בליטיגציה והופעה בבתי המשפט. מייצג את לקוחות המשרד בערכאות השונות, תוך חתירה לתוצאה המשפטית הטובה ביותר. עו"ד ארבל ידוע בלוחם חסר פשרות באולמות בתי המשפט. משנת 2007 שימש כפרקליט בתיקים שזכו לתהודה ציבורית רבה, תחילה במסגרת עבודתו במשרד עורכי הדין רונאל פישר ושות' ולאחר מכן כפרקליט עצמאי. עו"ד ארבל בעל ניסיון מעשי רב בייצוג בתיקים גדולים ומורכבים.

 

עו"ד סיון אוחנה 

עורכת הדין סיון אוחנה מגשרת מוסמכת, מומחית ומובילה בתחום דיני משפחה וירושה, דיני בנקאות והוצאה לפועל והליכי פש"ר. משנת 2007 זקפה לזכותה הצלחות משפטיות רבות. מוכרת כמקצוענית חסרת פשרות, בעלת הבנה מקיפה של ההיבטים והסוגיות המורכבות בתחום עיסוקה על כל רבדיו. עו"ד אוחנה מלווה את לקוחותיה במסירות וביצירתיות, תוך הענקת יחס אישי ללקוחות המשרד. עו"ד אוחנה בעלת ניסיון רב בניהול משא ומתן, לטיגציה וגישור.

 

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

עצמאות בעפולה: כך ייראו חגיגות ה-76 למדינה בעיר

|

מנגלים ורמקולים מחוץ לתחום: הפנים החדשות של הסחנה

|