עוד הישג מרשים לחינוך בצפון

לאחר ההישג שנרשם בבתי הספר העל יסודיים בצפון בגידול הזכאים לתעודות בגרות, מן הנתונים שפרסם משרד החינוך לאחרונה עולה כי בנוסף כי נרשמה עלייה מרשימה גם בהישגי הבגרות של תלמידי כיתות מב"ר (מסלול בגרות רגיל) בצפון.

"אומרים כי חוסנה של שלשלת נבדק לפי החוליה החלשה שלה. אני שמחה לציין, כי כיתות מב"ר(מסלול בגרות רגיל)  בצפון  קטפו הצלחה גדולה בהישגי הבגרות שהתפרסמו בימים אלה: גידול של למעלה מ 11 אחוזים בהשוואה לנתון הקודם.
זהו הישג מרשים שמבטא עבודה פדגוגית מעמיקה, מקיפה,  משובחת וראויה לציון", אומרת מנהלת המחוז, ד'ר אורנה שמחון .

דובר המחוז, דויד גורלי מציין כי בתשע'ד נרשם שיעור של 74.65 אחוזים  בזכות לבגרות בקרב תלמידי כיתות מב'ר בצפון, לעומת 63.64 אחוזים ב2013 , גידול בשיעור של 11.01 אחוזים .

כיתות מב"ר  מפוקחות על ידי  אגף שח"ר ( שירותי חינוך ורווחה ).  מב"ר: מסלול בגרות רגיל.  התכנית עוסקת במעבר של תלמידים בחינוך העל יסודי מאוכלוסייה סוציו-אקונומית נמוכה לרמות בגרות באמצעות תיגבור מאסיבי של שעות הכנה לבגרות .

יוזכר כי נתוני הבגרות האחרונים שראו אור זה מקרוב מלמדים כי לראשונה השווה מחוז הצפון את שיעור הזכאים לבגרות לממוצע הארצי. הנתון המחוזי לתשע'ד ( האחרון והעדכני שראה אור בימים אלה ) עומד על 65.5 אחוזים, שיעור זהה לממוצע הארצי. היעד המחוזי מכוון לשיפור שנתי של 2.5 אחוז .
הנתון האחרון מלמד על שיפור של  4 אחוזים .

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|