עו"ד אילן וקנין: "נחזיר את הפארק לתושבי עפולה"

המועמד לראשות העיר עפולה, עו"ד אילן וקנין טוען כי ניתן להציב אטרקציות בפארק בהתאם לחקיקה שתאפשר גביית תשלום בכניסה, “זה ימנע ולפחות יצמצם באופן ניכר את הנהירה של תושבים לא מעפולה לפארק", אומר עו"ד וקנין

סוגיית הפארק העירוני בעפולה ממאמנת לרדת מסדר היום בבירת העמק. כזכור, בחודשים האחרונים מתלוננים רבים מתושבי העיר על העומסים בפארק, כתוצאה מנוכחות מוגברת של תושבי חוץ. אחרי שעיריית עפולה הביעה את עמדתה וכך גם ראש עיר לשעבר אבי אלקבץ, השבוע היה זה עו"ד אילן וקנין, המתמודד לראשות העיר עפולה שהתייחס לנושא בהרחבה. לדברי עו"ד וקנין, בניגוד לעמדת העירייה כי חוקית לא ניתן לגבות כסף בכניסה לפארק, יש מה לעשות, "ראשית לכל צריך לרצות, לנסות, לעשות – אבל באמת", אומר עו"ד וקנין ומציג כדוגמא את הפארק בכרמיאל בו לדבריו הותרה גביית תשלום בכניסה- כשרוב רובו משמש לאטרקציות תפעוליות. עו"ד וקנין הוסיף כי גם מבקר המדינה ביטא את העמדה המדוברת בנושא – בהתייחסות לעיריית כרמיאל.
"אני מתחייב להציב אטרקציות בפארק בהתאם לחקיקה שתאפשר גביית תשלום בכניסה מה שימנע ולפחות יצמצם באופן ניכר את הנהירה של תושבים לא מעפולה לפארק ונחזיר את הפארק לתושבי עפולה, זה אפשרי וזה הכרחי. בנוסף אני מציע להנפיק לתושבי עפולה "כרטיס תושב" לפיו יוענקו להם הטבות במתקני העיר ובינהם לקאנטרי, לבריכה, להיכל תרבות וכדומה ואיתו ישתמשו בכניסה לפארק כך שתושבים מחוץ לעפולה יאלצו לשלם. הדבר יעוגן בחקיקה, תיקון תקנה במועצת העיר וכך נוכל להגן על הפארק".