עובד נור בכנס אחרון לפני הבחירות: ״נוכחנו שאין חלום שגדול עלינו״

תחת הכותרת ״כנס מנהיגות אחרת בגלבוע״ ערך הערב ראש המועצה כנס באתר הסקי. במטה נור ציינו בגאווה כי בכנס לקחו חלק כ-2500 תומכים ופעילים

תומכים רבים ופעילים של עובד נור ראש המועצה בגלבוע, מכל היישובים, הקיבוצים, המושבים והכפרים, השתתפו הלילה בכנס אחרון – לפני הבחירות במועצה ביום שלישי הקרוב.
ממטה נור נמסר כי כ-2500 אנשים לקחו חלק בכנס. בעקבות הנוכחות הרבה באירוע נרשמו עומסי תנועה בכניסה לאתר הסקי.
"אני כל כך מתרגש לעמוד בפניכם פה בערב הזה״, אמר נור בראשית נאומו, לקול מחיאות הכפיים, ״אני מתרגש שאני קם כל בוקר, מודע לגודל האחריות וההזדמנות. אני מתרגש מתחושת השליחות ומהנחישות שאנו מגלים בהובלת הגלבוע, ובהגשמת אופק חדש. עשינו הרבה ללא ספק ויש לנו עוד הרבה לעשות. מה שמרגש אותי יותר מכל זה הצמא והמוטיבציה של התושבים להיות מעורבים ושותפים אמיתיים בהחלטות ובעשייה עצמה. בתום קצת יותר מחצי קדנציה, ברור לי יותר ויותר כמה נכון ראינו את הדברים. לא שינינו את דעתנו, רק התחזקנו בה מאוד. כמו שאמרתי בכנס הבחירות בקדנציה הקודמת, תפקידו של ראש המועצה הוא להקשיב לתושבים שלו, להתייעץ ולהוביל את המועצה עם שיתוף וכבוד לכולם. כשאמרתי שיש לי חלום שהקהילה לא תתחלק לפני קיבוצניק, מושבניק, או תושב כפר, ואני מסתכל עליכם, על הפסיפס המדהים שהתאסף פה הערב, תדעו שחלומות מתגשמים. זו הדרך, אלו הערכים של מנהיגות אחרת בגלבוע. קהילה איתנה וחסונה, יכולה לצמוח רק מחוסן חברתי הנובע מהרגשת השותפות, הערבות והשוויון. נוכחנו שאין חלום שגדול עלינו. ב30 לחודש אנחנו הולכים לנצח ולהגשים ביתר שאת את החזון.
בדבריו בפני הנוכחים הדגיש נור את החיבור המרשים בין כל תושבי הגלבוע, ההצלחות של המועצה בשנים האחרונות ורצונו להמשיך בקידום ופיתוח פרוייקטים ותשתיות בכל תחומי החיים בתקציבים גדולים.
רגע לפני פתיחת הקלפיות נראה כי הזירה הפוליטית בגלבוע מגיעה לנקודת רתיחה.
כזכור, לפני מספר ימים הגיש עובד נור תלונה במשטרה בעקבות סרטון שפורסם ברשת הפייסבוק.