עדלאידע: הקרנבל של עפולה

עשרות מיצגים, 20,000 משתתפים, תחפושות יצירתיות, מזג אוויר מושלם וקונספט של ספארי. כך נראתה העדלאידע בעפולה השנה

כ-20,000 מתושבי עפולה ויישובי העמק הגיעו היום לשדרה המרכזית בעיר, בכדי לחגוג בעדלאידע המסורתית שהתקיימה בקונספט של ספארי. המשתתפים הרבים ובעיקר הילדים התרשמו מהמיצגים הצבעוניים והיצירתיים שחלפו לאורך שדרות ארלוזורוב בזה אחר זה. בין המשתתפים והצועדים בעדלאידע: תלמידי ואנשי חינוך מבתי ספר בעיר, תנועות הנוער, חברי הקהילה הגאה בעיר, קבוצות ספורט ועוד. מזג האוויר האביבי והחמים השלים אווירה ותפאורה מושלמת לאירוע עליו עמלו המפיקים והמארגנים כבר מזה שבועות ארוכים. החוגגים הגיעו במגוון עצום של תחפושות ססגוניות בשלל עיצובים וצבעים. במקביל נערכו לאורך השדרה פעילויות יצירה לילדים, וכן מופעי רחוב.
בשיאה של העדלאידע התרכזו אלפי המשתתפים בכיכר העיר למיצג יוצא דופן של אקרובטיקה, הופעות ריקוד וחגיגת ריקודים מרכזית.
בין הנוכחים בעדלאידע היה גם ראש העיר אבי אלקבץ, שעבר בין אלפי התושבים, שוחח עמם בחום והצטלם עם הילדים וההורים בשמחה רבה. עוד בנוכחים: מנכ"ל העירייה שלום שלמה, הסגנים חביב פרץ ושלמה מליחי, חברי המועצה ובכירים נוספים בעירייה.

"זו העדלאידע הגדולה ביותר שידעה עפולה", אמר אלקבץ בתום האירוע, "אני כל כך נרגש לחגוג פה עם כולם. לראות את התחפושות האלה, והחגיגה הגדולה הזו בעיר שלנו, זה מה שעושה אותי מאושר. אין ספק שהשנה הצלחנו לשים את אירועי העדלאידע בעפולה על מפת אירועי הארץ ואין ספק שנמשיך בקו הזה. אני רוצה להודות למחלקת הנוער, בראשה לחנן בן דוד, ולכל הצוות על העשייה המרובה ועל ההפקה יוצאת הדופן, ליניב בוגנים מנהל מחלקת תרבות, לצוות מערכת החינוך, השיטור העירוני, עובדי העירייה שתרמו, לארגונים וכמובן לכל המשתתפים שהגיעו לחגוג איתנו. נמשיך ביחד לאירועים הבאים ולהכנות לקראת אירועי הקיץ. אני רק יכול להבטיח, באמת שרק התחלנו".

18 שנים לפטירתו של רבה הראשי של עפולה – הרב פרץ ציוני זצ"ל

|

יום ההתרמה השנתי של עמותת איל"ן יוצא לדרך בנוף הגליל

|

בפעם התשיעית: תלמידי ויצו ניר העמק הובילו את "יום ללא רעב"

|