ספיישל: 10 דברים שלא ידעתם על נתנאל ארצי

עד גיל 13 שיחק כדורגל במכבי חיפה, אמא שלו ילדה אותו בגיל 19.5, יש לו חלום לקנות רכב שעולה 650 אלף שקלים (דודג' צ'אלנג'ר היילקס), הוא מתהדר במראה רוסי אבל תופתעו לגלות מה המוצא שלו, חולה על קוסקוס טוניסאי ואחיו הצעיר (14) שוער מצליח בהפועל חיפה. קבלו 10 דברים שלא ידעתם על הפורוורד הצעיר של גלבוע/גליל. צילום: באדיבות מנהלת הליגה

הפורוורד ( בקרוב בן 22) נתנאל ארצי ששיחק בעונה שעברה במכבי חיפה ומכבי אשדוד, וחתם בקיץ על חוזה לשלוש שנים בגלבוע/גליל, חושף בראיון מיוחד ל"עמקניוז" עשרה דברים שלא ידעתם עליו (אלא אם אתם ממש קרובים אליו).

  1. רק בגיל 13 הוא התחיל לשחק כדורסל במכבי חיפה. עד אז הוא היה כדורגלן במכבי חיפה במחלקת הנוער ושיחק כמגן ימני. אגב, הוא הספיק גם לעמוד בשער לפני שעשה את המעבר לכדורסל.
  2. מי גרם לו לעבור מכדורגל לכדורסל? החבר הכי טוב שלו, מאיר כהן (משחק כיום בנשר). לטענת ארצי, הוא השפיע עליו הכי הרבה והוא חייב לו את הקריירה שלו.
  3. נתנאל ארצי אומנם מתהדר במראה של רוסי, אבל הוא ממש לא רוסי. אז מה הוא? שילוב של טורקי, רומני ועירקי (תודו שלא הייתם מנחשים את זה).
  4. המאכל הכי אהוב עליו, אולי תתפלאו לקרוא, זה קוסקוס טוניסאי. מה הקשר שלו למאכל טוניסאי? לסבתא שלו ז"ל היו הרבה חברות טוניסאיות והיא למדה מהן להכין קוסקוס. ובמשפחת ארצי אימצו בחום את הקוסקוס. למה לא?
  5. לחברה שלו קוראים נועה קורל, בת 18, מראשון לציון. היא התגייסה השבוע והיא מיועדת להיות מש"קית מילואים. גיוס קל.
  6. נתנאל ארצי הספיק לעבור בכמה תחנות בקריירה, בין היתר, באולגה שרון והפועל עפולה מהלאומית.
  7. ארצי, שידוע בתור אתלט מעולה, הטביע לסל בגיל מאוד צעיר: כשהוא בן 13 בלבד ומתנשא לגובה של 1.83.
  8. יש לי ארוחות שישי מסוימות: אוכל מרוקאי אצל משפחת אסייג בטירת הכרמל.
  9. לארצי יש חלום ילדות והוא לרכוש את הרכב דודג'צ'אלנג'ר היילקס (אוהב מאוד את העוצמה האמריקאית). אגב, לאחרונה הוא בדק את העלות של הצעצוע וזה נע בסביבות ה-650 אלף שקלים (מחיר צנוע בהחלט). עד שיגשים את החלום הוא מסתפק בינתיים בנסיעה כל סקודה פאביה 2016.
  10. קצת על המשפחה שלו: אמא שלו (אתי) התחתנה בגיל 19 וכבר בגיל 19.5 ילדה את נתנאל, שהוא אח בכור לשגב (לפני גיוס) ולעידו (14) שוער מצליח בהפועל חיפה ובנבחרות הצעירות.