ספיישל: 10 דברים שלא ידעתם על יוסי כהן

הפרסומת המרעישה בטלוויזיה שבה הוא כיכב בגיל 16, החברות האמיצה עם ירון הוכנבוים, ההערצה לליאו מסי ("לדעתי הוא בן של אלוהים"), הזיכרון הכי מפחיד מתקופת הילדות, המתח שלפני המשחקים (מעשן 3 חפיסות ביום) וגם החלום הכי גדול שלו. מנכ"ל הפועל עפולה יוסי כהן חושף בראיון מיוחד ל"חדש בעמק" 10 דברים שלא ידעתם עליו. אסור לפספס. צילום: שיר רותם

יוסי כהן, המנכ"ל המסור של הפועל עפולה בכדורגל ומי שמוגדר 'האבא של השחקנים', הניח לרגע בצד את ענייני הכדורגל לטובת ראיון מיוחד ל"עמקניוז"- בו הוא חושף 10 דברים מעניינים שלא ידעתם עליו (אלא אם אתם ממש קרובים אליו). להלן הפרטים:

  1. יוסי כהן בן 34 (אוטוטו), גרוש ואב לילד שנקרא על שם אביו "שמעון". הוא גדל בבית עם שלוש אחיות. אחת הפנטזיות שלו זה שיום יבוא והבן שלו יהיה שחקן בהפועל עפולה. "מבחינתי זו תהיה סגירת מעגל מרגשת", אומר כהן.
  2. ליוסי יש כמה אמונות טפלות. הנה אחת מהן: הוא דואג לנעול נעליים קודם כל ברגל ימין. וגם כשהוא נכנס למגרש הוא מקפיד לדרוך תחילה על רגל ימין.
  3. הזיכרון הכי מפחיד שזכור לו מתקופת הילדות זה שהשכן שלו נדרס למוות בעת שעבר במעבר חצייה, וזאת בשעה שחברים הטובים שלו חגגו לו יום הולדת 12.
  4. האהבה שלו לכדורגל הגיעה מאבא שלו, שהיה לוקח אותו מגיל 4 למשחקים של עפולה עוד במגרש הנוסטלגי בוולפסון שנהרס לפני כשנה (כולל משחקי חוץ).
  5. שימו לב לכל המעשנים הפסיביים שבסביבה: ביום של משחק יוסי כהן מעשן בערך שלוש חפיסות סיגריות מהלחץ. ממש קטר מהלך.
  6. אם אתם אוהדי ריאל מדריד עדיף שתדלגו על הנקודה הזו, כי יוסי כהן הוא מעריץ נלהב של הפרעוש הארגנטינאי ליאו מסי. "לדעתי מסי הוא "הבן של אלוהים", כך הוא פוסק מבלי לחשוב פעמיים. אנחנו לא מתווכחים איתו.
  7. אפשר לספור על שתי ידיים את כמות המשחקים של הפועל עפולה שהוא הפסיד בשמונה השנים האחרונות. וזאת למרות שב-5 השנים האחרונות הוא היה מחוץ לקבוצה. פשוט אוהד אמיתי.
  8. החלום הכי גדול של יוסי זה לעלות ליגה עם הפועל עפולה ולחגוג עם השחקנים במשרדו של ראש העיר אבי אלקבץ.
  9. שימו לב: בגיל 16 הוא השתתף בפרסומת בטלוויזיה לנושא שבחיים לא תצליחו לנחש (פרטים מלאים שמורים במערכת).
  10. האייטם הבא אולי קצת יפתיע אתכם אבל החבר הכי קרוב של יוסי כהן בעולם הכדורגל הוא לא אחר מאשר מאמן הפועל נצרת עילית ירון הוכנבוים. בשנים האחרונות נוצרה בין השניים חברות אמיצה גם בתקופה שבה כהן היה מחוץ לכדורגל בעפולה. מעניין אם יצא להם לדבר אחרי הדרבי האחרון.

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

נוף הגליל על הפודיום

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|