ספיישל: 10 דברים שלא ידעתם על אורן דניאל

הטרגדיות שעיצבו את חייו, שלושת הדברים שהוא מכור אליהם, הדבר הכי שנוא עליו ("הוא מגיע כחצי שעה לפני כל פגישה"), אנשי הסוד שלו, המנהג הקבוע לפני היציאה למגרשים בשישי (לאכול קובות של אמא עליזה), והשותפות בסוכנות השחקנים לצד תומר אסולין. סוכן השחקנים המוערך אורן דניאל התפנה לראיון לא שגרתי. צילומים: דאפר מחאמיד

הבמה שלו: אורן דניאל, אחד מסוכני השחקנים הבולטים בצפון (סוכנות DNA) ואיש כדורגל מוערך, התפנה לראיון לא שגרתי בו הוא חושף 10 דברים שלא ידעתם עליו (אלא אם אתם ממש קרובים אליו). להלן הפרטים:

  1. אורן דניאל (בן 41) נשוי לטלי, אב לשני ילדים-אלמוג (בת 11) ורועי (בן 6), וגר במושב מיטב בתענכים.
  2. הוא גדל בבית שחי ונושם כדורגל. קבוצת הכדורגל "אסי גלבוע" מליגה א' הקרויה ע"ש אחיו אסי ז"ל, מנוהלת ע"י משפחת דניאל (היו"ר לירן דניאל הוא בן דודו של אורן) שמנציחה את זכרו. שיחות החולין בבית משפחת דניאל, איך לא, הינן על טהרת הכדורגל.
  3. אורן חווה שני אירועים משמעותיים בחייו, כאלה שהשפיעו עליו רבות וגרמו לו לזעזוע רציני. האחד- בילדותו נפל אחיו אסי בעת מילוי תפקידו בצה"ל, והשני- פרידה מדודו דוד דניאל ז"ל אשר שימש כיו"ר אסי גלבוע ונפטר באופן מפתיע בשנת 2002. דוד דניאל ז"ל היה עבור אורן דמות נערצת, כזו שליוותה אותו בכל התחנות המרכזיות של חייו.
  4. לפני כשלוש שנים אורן יצא לדרך חדשה ופתח סוכנות שחקנים בשם DNA יחד עם המאמן לשעבר תומר אסולין. כיום הסוכנות שלהם נחשבת למובילה בתחומה ומהווה בית חם לשחקנים בכל שלב בדרכם המקצועית.
  5. אם תשאלו את חבריו הטובים של אורן, תגלו שהבחור מכור לשלושה דברים: 1. קפה ראשון בבוקר ב'ארומה', 2. קנייה של בגדים ונעליים ממותגים נחשבים ("זה השיגעון שלו", כך מעיד עליו חבר קרוב), 3- הוא מכור לאשתו ולמשפחה. ואם בענייני אהבות עסקינן-אז הקבוצה האהובה עליו היא לא אחרת מאשר מכבי נתניה.
  6. אם יש משהו ששנוא על אורן זה איחורים וחוסר אמינות. ראשית, הוא נוהג להקדים לכל פגישה ואירוע בכחצי שעה (לכל אלה שקובעים איתו…ראו הוזהרתם). שנית, אצלו מילה זו מילה וחשוב לו שכך יהיה בצד השני.
  7. כיאה לסוכן שחקנים רציני את סופי השבוע הוא מבלה בעיקר במגרשים וכמובן במשחקים של השחקנים שהוא מייצג. אבל, וזה אבל חשוב מאוד, לפני כל משחק הוא לא מוותר על הקובות של אמא עליזה.
  8. הדמות הנערצת עליו? אבא סבח שמהווה עבורו כתובת להתייעצות בכל דבר ועניין, וכן עוגן לא רק לאורן אלא לכל משפחת דניאל.
  9. המתנה הכי יקרה שהוא קיבל אי פעם בחיים (כמובן שחוץ מהילדים) זה רכב ג'יפ שרכשה לו אישתו טלי בהפתעה מוחלטת לכבוד יום הולדת 40. לא פלא שאין אצלו משבר גיל 40.
  10. אורן שידוע בתור טיפוס הגון ונעים הליכות צבר לאורך השנים לא מעט חברים בדרך. ביניהם יש כמה חברים המוגדרים כאנשי הסוד שלו, והם: תומר אסולין (השותף שלו לסוכנות שחקנים), פליקס נעים (מאמן) ואיתי זלפה (מאמן השוערים של אשדוד). אגב, החברים הטובים שלו יודעים לספר שהחלום הגדול של אורן הוא להמשיך לצמוח בסוכנות ולגדל כמה שיותר שחקנים לליגת העל. אבי נימני, מאחוריך!

    אורן דניאל ותומר אסולין
    אורן דניאל ותומר אסולין

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

נוף הגליל על הפודיום

|