סט כלים חינמיים לעסק קטן

בעידן האינטרנט הדברים מתרחשים מהר, כאן ועכשיו. אל תטעו, חד משמעית אם אתם לא שם – אתם לא במשחק. לא כל אחד יכול להרשות לעצמו לשכור מישהו מקצועי שייעשה את העבודה, בעיקר שאתם עסק קטן ועל אחת כמה וכמה אם אתם רק יוצאים לעולם העסקי הגדול. אבל גם אם אתם עסק קטן, עומדים לרשותכם כלים אינטרנטיים חינמיים מצוינים

בעידן האינטרנט הדברים מתרחשים מהר, כאן ועכשיו. אפשרויות השיווק ברשתות החברתיות פתחו זירה חדשה לבעלי עסקים רבים להתמודד בה.

אל תטעו, חד משמעית אם אתם לא שם – אתם לא במשחק. לא כל אחד יכול להרשות לעצמו לשכור מישהו מקצועי שייעשה את העבודה, בעיקר שאתם עסק קטן ועל אחת כמה וכמה אם אתם רק יוצאים לעולם העסקי הגדול שבו אין לכם ברירה אלא לשווק את עצמכם בשפה השיווקית של המדיה הזו שכוללת תמונות, מודעות, בקיצור להעביר מידע שיווקי של העסק שלכם באופן גרפי.

אבל גם אם אתם עסק קטן, עומדים לרשותכם שני כלים אינטרנטיים חינמיים מצוינים האחד Pictochart  – שיעזור לכם ליצור עיצובים ו-'אינפוגרפיקות' (העברת מידע ע"ג תמונות) ממש מועילות, באתר תוכלו לעצב לפי תבניות עיצובים חינמיות, כמובן ניתן לשדרג את השימוש בתבניות יותר מקצועיות אבל בתוספת תשלום. הוספנו אינפוגרפיקה מדהימה משלנו שמדגימה:

אינפוגרפיק לסטרטאפים בוננזה

הכלי החינמי השני שעומד לרשותכם נקרא canvas והוא מאפשר לכל אחד ליצור מודעות או תמונות מעוצבות, זה קל מהיר ונוח מאוד ומעוצב בצורה יפה ומקצועית ויש מגוון רחב מאוד של אפשרויות באתר.
הוספנו עיצוב שאנחנו עשינו בכדי שתוכלו להתרשם מיכולות האתר

הכלי השלישי שכדאי לשים לב אליו הוא בעצם סטארטאפ חדש שיצא ממש עכשיו ונמצא בחיתוליו וקוראים לו בוטן ובעולמנו, עולם המשווקים ברשתות החברתיות, אנחנו מתרגשים בגלל שהוא כל כך מיוחד בגלל אפשרויות השיווק שלו יוצאות דופן. קוראים לו Peanut browser (בתרגום חופשי – דפדפן 'בוטן'), והוא חלומם של הגולשים המעורבים שרוצים להגיב ולהוסיף תכנים איפה שבא להם.

וזה מה שדפדפן הבוטן עושה, זהו בעצם הדפדפן החברתי הראשון מסוגו בעולם והפוטנציאל הוא אינסופי.

על רגל אחת, מה הוא עושה? פשוט יוצר שכבות מתחת לאתרים קיימים בו כל אחד יכול להגיב:

דפדפן בוטן
בוטן. הדפדפן החברתי הראשון מסוגו

 

טכנית עליכם פשוט לרשום כתובת של אתר כמו בכל דפדפן רגיל, סימן האות p יופיע בתחתית החלון ברגע שתגיעו לאתר שלכם, בגרירת הסימון תוכלו לראות מה בעצם חושבים אנשים על האתר שלכם (או על כל אתר שתבחרו).
כאן יישומי השיווק נכנסים לפעולה, תוכלו להתכתב עם אנשים שמעוניינם בשירות שלכם. לשמוע ישירות את דעתם, כמובן שיכול להיות שיהיו לכך גם צדדים פחות נעימים כמו הערות או ביקורות רעות, וכאן המלצתנו החמה: עליכם להתמודד וכדאי מאוד לענות ביושרה, אין לאדם מה לדאוג כל עוד הוא פועל כראוי. למרות שכרגע הוא בגרסת מובייל ואנדרואיד, נסו את הדפדפן חברתי הזה וקחו עליו סיבוב הוא ישנה לכם את חווית הגלישה שלכם לחלוטין.

ככה זה נראה כגולשים לאתר שלנו ( bonnza.co.il, נשמח שתכנסו דרך 'בוטן' וגם בלעדיו ולתת לנו פידבק על האתר).

כמו שאתם יודעים ישנם כלים חינמיים רבים באינטרנט. אבל בואו נדבר תכל'ס. יש לכם מברג בבית אבל כשאתם צריכים לתקן שקע תקראו לחשמלאי ואפשר להגיד את זה על כל תחום.

אנחנו ממליצים מאוד לפני שאתם עושים צעד בשיווק העסק שלכם עליכם לחשוב לעומק  איך להעביר את המסר הנכון, איך לא לבזבז משאבים מיותרים כאשר רוצים לפנות לקהל היעד הנכון והמתאים עבורכם.

 

הכותב אור דניאל, מנכ"ל חברת בוננזה – שיווק מזן אחר. חברה המספקת ייעוץ שיווקי ופיתוח עסקי. מוזמנים ליצור קשר במייל or@bonnza.co.il או בטלפון – 053-4250110, לפרטים נוספים יותר על חברת בוננזה, היכנסו לאתר www.bonnza.co.il