סוער בגרין: "תומר רחמים מנע עימות פיזי בין הוכנבוים לשחקני עפולה"

הבלגן שאחרי הדרבי: אחרי העימותים המילוליים במגרש, העניינים התלהטו עוד יותר בדרך לחדרי ההלבשה-כך טוענים בהפועל עפולה. רחמים: "ראיתי שיש בלגן. הזזתי את ירון הצידה". הוכנבוים בתגובה: "המצאה של סיפור שלא קרה". צילום: אבי רביבו

סוער בגרין: בתום הדרבי בין הפועל עפולה לנצרת עילית, שהסתיים בניצחון 0:2 של המקומיים, נרשמו כמה תקריות מבישות, שלא מוסיפות כבוד לא למעורבים ובטח שלא  לענף הכדורגל.
אחרי העימותים המילוליים שהיו בדקות הסיום על הקווים בין שני המאמנים, הדחיפה של אורי צעדון ודור כוכב (דחפו את הוכנבוים שהורחק בהמשך מהמשחק), גם בירידה לכיוון חדרי ההלבשה הבלגן נמשך. כאשר על פי עדי ראייה מספר שחקנים נקלעו לעימות מילולי עם המאמן ירון הוכנבוים, כולל עימות בין מאמן השוערים דודי גיל לאיש תקשורת מקומי. "אחרי כל הלכלוכים המכוערים שהיו במשחק כמעט וזה נגמר במכות ליד חדרי ההלבשה", אמר גורם בהפועל עפולה שהיה עד לאירוע, "כמה שחקנים מעפולה וביניהם דור כוכב ותומר סויסה התעמתו מילולית עם ירון הוכנבוים שאמר להם בהתרסה 'יאללה תלמדו להפסיד בכבוד'. כמעט ופרץ שם מכות עד שבא תומר רחמים והזיז בכוח את הוכנבוים מהמקום". תומר רחמים אמר בתגובה: "אני שמעתי צעקות וכשהגעתי לשם ראיתי בלגן גדול והרבה עצבים. דאגתי להרחיק את ירון הוכנבוים משם ולאט לאט נרגעו הרוחות". ירון הוכנבוים אמר בתגובה: "הדברים המוצגים בכתבה כעובדות אינם מדויקים, שלא נאמר מוגזמים. נדמה לי שמישהו לוקה בדמיון מפותח. המצאה של סיפור שלא קרה".