סוללה נשלפה מאוזנה של פעוטה בת שנתיים

ד"ר סולימאן כאמל: "במקרים של שאיפת חפצים אנו מיד מפנים למיון מכיוון שזה מסכן חיים ולעיתים נדרשת התערבות כירורגית על מנת להוציא מידית את הגוף הזר. לשמחתנו, הילדה שוחררה לביתה לאחר זמן קצר”

למרפאת כללית יבניאל נכנסו לפני מספר ימים הורים מודאגים עם בתם בת השנתיים והסבירו לרופא, ד"ר סולימאן כאמל, כי הם חוששים שבתם דחפה לאוזנה סוללה של משחק ילדים.
ד"ר כאמל: "לאחר בדיקה קצרה, הבנתי שלא קיימת סכנה לחייה ומיד הרגעתי אותם והתחלתי לנסות ולחלץ מאוזנה את הסוללה".
ד"ר כאמל, איתר במהירות את הסוללה בתוך אוזנה והחל מיד בפעולות לשליפת הסוללה מאוזנה של הפעוטה בעזרת מנהלת הסיעוד, אתי יעיש.
"לפעוטה היה מזל גדול, מכיוון שמיד שלפנו את הסוללה ולא היה צורך לפנותה לבית החולים. ילדים הם סקרנים והם בודקים את החפצים סביבם. במקרים של שאיפת חפצים אנו מיד מפנים למיון מכיוון שזה מסכן חיים ולעיתים נדרשת התערבות כירורגית על מנת להוציא מידית את הגוף הזר. לשמחתנו, הילדה שוחררה לביתה לאחר זמן קצר”.

הסוללה שנשלפה מאוזנה של הפעוטה
הסוללה שנשלפה מאוזנה של הפעוטה

עוד הוסיף ד"ר כאמל: "הורים, אל תורידו מהילדים את העיניים. הקפידו על סביבת בית בטוחה. הסבירו לילדים לא להכניס חפצים לפה על מנת שלא יבלעו או ישאפו את הגופים הזרים. למדו אותם את הסכנות וכיצד להימנע מפציעות. אנחנו מזמינים אתכם להתייעץ איתנו, אנחנו כאן בשבילכם ובשביל הילדים שלכם".