סוכלה גניבת אופנועים בעמק והברחתם לדרום

האופנועים שנגנבו מתושב אזור רמת ישי אותרו האחד בבית זרזיר, והשני במהלך ניסיון העברתו לדרום מפורק לחלקים. נעצר חשוד במעשה תושב רהט בשנות ה- 30

משטרת ישראל הצליחה להחזיר לתושב אזור רמת ישי שני אופנועי שטח בשווי של בסה"כ 45,000, אופנוע חדש שנקנה רק לאחרונה, ואופנוע ישן יותר שנגנבו לפני כשלושה שבועות.
במהלך מאמצי איתור האופנועים, האחד אותר בבית זרזיר, ואילו השני אותר במכונית פרטית בכביש 77 במהלך ניסיון הברחה לדרום, כשהוא מפורק לחלקים. כחשוד במעשה, נעצר  גבר כבן 30 תושב רהט.

האופנוע הגנוב שאותר בבית זרזיר
האופנוע הגנוב שאותר בבית זרזיר

כאמור, לפני כשלושה שבועות, עם הגשת התלונה על גניבת האופנועים שחנו בחניית ביתו של בעליהם, פתחה המשטרה בחקירה מהירה  במטרה לתפוס את אופנועי השטח שנגנבו בטרם יעלמו מהאזור ולתפוס את החשודים במעשה והבאתם לדין.
מיד עם הגשת התלונה, פתחה המשטרה בחקירה מהירה במטרה לתפוס את אופנועי השטח שנגנבו בטרם יעלמו מהאזור, ולאתר את החשודים במעשה והבאתם לדין, לאחר חקירה מאומצת הצליחו השוטרים לאתר את האופנוע הישן שנגנב בכפר זרזיר, לאחר זוהה על ידי בעליו.

בלשי המשטרה שהיו שותפים לאיתור האופנועים הגנובים ועצירת החשוד במעשה
בלשי המשטרה שהיו שותפים לאיתור האופנועים הגנובים ועצירת החשוד במעשה

לאחר איתור האופנוע , המשיכה המשטרה בחקירה מעמיקה ונחושה לאיתור האופנוע השני, ואתמול, בשעות הלילה לאחר פעילות סמויה, עצרה המשטרה רכב פרטי בכביש 77 כשבתוך הרכב נמצא האופנוע החדש כשהוא מפורק. החשוד במעשה הגניבה,  נעצר ומעצרו הוארך היום בבית משפט השלום בנצרת.