נתקעתם עם פנצ'ר בעמק יזרעאל? מתנדבי "ידידים" בדרך אליכם

בעמותה פועלים מתנדבים רבים הנכונים לצאת למבצעי חילוץ ועזרה בכל שעות היממה לכל מי שזקוק והשירות – בחינם

מרחיבים את מערך השירותים בחירום של המועצה האזורית עמק יזרעאל/ השבוע נפגשו ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, אייל בצר, ומנהלת המחלקה להתנדבות, ענת ירון, עם מנהל מרחב עמקים של עמותת "ידידים" אליאור עזרן בכדי להדק את שיתוף הפעולה בין הארגון לבין המועצה.
בפגישה סוכם כי עמותת ידידים, תעניק סיוע התנדבותי במרחב עמק יזרעאל באמצעות מוקד המועצה. בעמותה פועלים מתנדבים רבים הנכונים לצאת למבצעי חילוץ ועזרה בכל שעות היממה לכל מי שזקוק והשירות – בחינם.
כל תושב שיפנה למוקד במקרה של רכב תקוע, תיקון תקר בגלגל, חילוץ ילד שננעל ברכב, חילוץ בשטח או כל סיוע אחר, יוכל להתקשר למוקד המועצה ולקבל את השירות החדש 24 שעות ביממה, שישה ימים בשבוע. במוצאי שבת, השירות חוזר לפעול עם יציאת השבת.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, אייל בצר, הודה על שיתוף הפעולה ואמר השבוע: "כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו, אנו מברכים על הפעילות ההתנדבותית החשובה ומעודדים גם תושבים מהעמק להצטרף למערך המתנדבים החיוני הזה. מרחיב את הלב לראות מתנדבים שללא תמורה יוצאים בכל שעה לסייע ולעזור. זוהי תוספת חשובה לשלל השירותים שמעניקה המועצה בשגרה ובחירום באמצעות המוקד, מחלקת הבטחון, יחידות החילוץ, ההצלה והכיבוי".

 צריכים עזרה? פנו למוקד המועצה הפעיל 24/7 בטלפון 04-6520100  והמתנדב הקרוב בדרך אליכם!