נצרת עילית: נחשפה שיטה "יצירתית" לגניבת מאות מוצרים מסופרמרקט

שני תושבי נצרת חשודים כי שיתפו פעולה בסופרמרקט בשיטה יצירתית. במסגרת השיטה אחד מהם רכש מוצרים בקופה וביקש שתי קבלות, ואת אחת מהן הוא העביר לחברו שעבר דרך הקופה עם עגלתו מבלי לשלם

שיטה יצירתית הובילה על פי חשד המשטרה לגניבת מאות מוצרים מרשת מרכולים בנצרת עילית. בעקבות תלונה שהוגשה במשטרת נצרת עילית על ידי קצין ביטחון של רשת מרכולים, נחשפה שיטה של גניבת מאות מוצרים בשווי אלפי שקלים ממרכול – בדרך מתוחכמת שהובילה למעצר שני תושבי נצרת. על פי החשד הגיעו שני החשודים, בשנות השלושים לחייהם, למרכול בעיר. השניים העמיסו כל אחד בנפרד את עגלת הקניות בעשרות מוצרים ובסיום מסע הקניות ניצלו את חוסר הערנות של הקופאיות ופעלו בדרך הבאה: אחד מהחשודים הצליח על פי החשד לעבור את קו הקופות מבלי לשלם ומבלי לעורר כל חשד בקרב הקופאיות והעובדים. אותו חשוד עבר יחד עם עגלת הקניות את קו הקופות, והמתין לחברו במסלול המוביל ליציאה מהמרכול. במקביל החשוד השני שהגיע לקופה אחרת שילם עבור המוצרים שרכש, קיבל קבלה וביקש מהקופאית העתק קבלה נוסף. בדרכו לפתח היציאה מהמרכול הוא מסר לחשוד הראשון שעבר את קו הקופות והמתין לבואו את ההעתק הנוסף מהקבלה שקיבל. השניים עשו דרכם בהצלחה אל מחוץ למרכול תוך הצגת הקבלות לשומר העומד בפתח. בדרך זו הצליחו השניים לצאת במספר פעמים אל מחוץ למרכול תוך הצגת הקבלות לשומר. כאמור, השיטה נחשפה על ידי קצין הביטחון באמצעות מצלמות אבטחה ועובדים שהתחקו אחר החשודים. בעקבות התלונה שהתקבלה במשטרת נצרת עילית, נעצרו שני תושבי נצרת בשנות ה-30 בתוך המרכול. ברשותם נתפסה עגלה עמוסה בפריטים החשודים כגנובים. בחקירתם הודו השניים כי ביצעו קניות באותה שיטה במרכול וברשת קניות נוספת בעיר.
ממשטרת נצרת עילית נמסר כי שני החשודים נחקרו. "אחד החשודים הודה, והשני הכחיש. השניים שוחררו בתום החקירה למעצר בית למשך 5 ימים".