נצרת עילית מקצצת בתקציב שכר השחקנים: "נצטמצם ב- 500 אלף"

תקציב שכר השחקנים יצטמצם בעונה הקרובה בגלל חובות עבר (ירד מ-2.5 מיליון שקלים ל-2 מיליון). אבי איבגי קיצץ כ-20 אחוז משכרו וימשיך. שוער צעיר ממכבי חיפה יצטרף. שאוט קיבל הצעה דומה לזה שקיבל בעפולה (18 אלף בחודש). עוד צפויים להמשיך: קסום, סזאר, וולבלום, אזולאי, אלמליח וברקמן. שרון כץ צפוי להמשיך כעוזרו של הוכנבוים. צילום: אבי רביבו- "צילום ספורט"

בהפועל נצרת עילית משדרים אופטימיות גדולה נוכח העובדה שמרבית שחקני הסגל המשמעותיים מהעונה החולפת צפויים להמשיך גם בעונה הקרובה.
במקביל, במועדון קיבלו הוראה מהעירייה להצטמצם מבחינה תקציבית בגלל חובות עבר. על פי גורמים בקבוצה, תקציב שכר השחקנים צפוי לרדת מ-2.5 מיליון שקלים ל-2 מיליון.
השוער הוותיק אבי איבגי (40) סיכם לעונה נוספת לאחר שהסכים לקצץ את שכרו בכ-20 אחוזים. שוער המשנה, שגיא מלול, לא צפוי להמשיך בקבוצה לאחר שהעביר מסר להנהלה כי אין בכוונתו להישאר בתור שוער שני. את מקומו של מלול יתפוס כנראה שוער צעיר שצפוי להגיע ממחלקת הנוער של מכבי חיפה.

• שאוט מחכה לגמר חשבון מול עפולה

המו"מ מול יובל שאוט מצוי בשלבים מתקדמים מאוד והוא עשוי לסגור את תנאיו במועדון כבר במהלך השבוע הקרוב. על פי גורמים בקבוצה הקשר הבכיר צפוי לקבל שכר דומה לזה שהרוויח בעפולה, כ-18 אלף שקלים נטו בחודש. על מנת שהמעבר יתאפשר רשמית שאוט צריך להגיע למצב של גמר חשבון מול הפועל עפולה, שעדיין חייבת לו כמה עשרות אלפי שקלים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


הבלם ג'ניה ברקמן בינתיים לא קיבל הצעות רציניות מליגת העל, מה שמגדיל את סיכויו להמשיך בקבוצה. שחקנים נוספים שצפויים להמשיך הם ליעד אלימליח, אחמד קאסום, דולב אזולאי, איתן וולבלום, גיא דיין וחוליו סזאר. בקרוב צפויים גם לסגור את הצוות המקצועי.
שרון כץ, שזוכה להערכה גדולה במועדון, צפוי להמשיך כעוזרו של ירון הוכנבוים למרות הדיבורים על מעבר אפשרי לבוגרים של הפועל עפולה. בנוסף, אמור להצטרף איש מקצוע נוסף במקומו של הראל סלע המוערך, שעשה עבודה נהדרת בקבוצה ועבר להפועל חדרה מליגת העל.
המנהל המקצועי של המועדון רועי כהן נשמע מרוצה: "שמנו דגש על נושא ההמשכיות. לשמחתי, 8 שחקני הרכב צפויים להמשיך איתנו גם בעונה הקרובה. במקביל, אנחנו בחיפושים אחר מגן שמאלי, בלם זר שכנראה יגיע בהמשך, ועוד חלוץ בכיר נוסף. כרגע אנחנו במו"מ עם כמה חלוצים, אחד מהם הוא יובל שאוט. אני מקווה שאחד מהם ינחת ב'גרין' וזה יעזור לנו לעשות עונה יפה".