נצרת עילית: "מנסים לגייס מקור מימון חיצוני עבור הבאת חלוץ בכיר"

בקבוצה מקווים לנצל את העובדה שהעונה אין מועמדת מובהקת לעלייה ומפנטזים על העפלה לליגת העל: "בעונה כזו כל קבוצות הצמרת יכולות לחלום על עלייה". המגן/בלם עופר ורטה שעזב בקיץ את בית"ר ירושלים חתם והקשר ים כהן ממכבי חיפה צפוי להצטרף

בהפועל נצרת עילית  נערכים לקראת חלון ההעברות של ינואר ומתכננים לחזק את הקבוצה עם חלוץ בכיר בניסיון להוסיף מחץ להתקפה. עם זאת, ראשי המועדון מודעים למגבלות ולא מתכוונים לחרוג מהתקציב הקיים ולכן מנסים בימים אלה לגייס מקור מימון חיצוני. "אנחנו זקוקים לחלוץ. אנחנו רוצים לצרף חלוץ בכיר. עושים מאמצים למצוא מקור מימון חיצוני. המטרה היא לא לשחרר שחקנים כי הסגל שלנו קצר. על מנת לעמוד בציפיות ובמטרות שלנו אנחנו חייבים סגל רחב", אמרו במועדון.
בינתיים הקבוצה החתימה את הבלם/מגן עופר ורטה שעזב בקיץ את בית"ר ירושלים. ורטה עבר במהלך השבוע בבקרה ואף ערך הופעת בכורה במדי הקבוצה במשחק שנערך באמצע השבוע מול רמת השרון (0:0). שחקן נוסף שמועמד להצטרף הוא הקשר ים כהן ממכבי חיפה, אחיינו של המנהל המקצועי של המועדון רועי כהן. בנוגע לשחרורים אפשריים, במידה ויהיו אם בכלל, עדיין לא התקבלה החלטה סופית. "יש עוד שבועיים למועד פתיחת חלון ההעברות ואי אפשר להחליט כבר מעכשיו על שחרורים כי שחקנים עוד יכולים להיפצע", אמר גורם במועדון.