נצרת עילית: למעלה מ – 500 מתמודדים על 64 בתים בהגרלה ראשונה של "מחיר למשתכן"

אחרי 20 שנות קיפאון בבנייה למגורים, נצרת עילית מתעוררת לביקוש שיא עם מאות תושבים מהצפון וגם מהמרכז שמעוניינים לגור בעיר

ההגרלה הראשונה של מחיר למשתכן בנצרת עילית, הכוללת 98 יח"ד ברחוב רימון, מתוכן 64 ב"מחיר למשתכן", תיסגר ביום חמישי עם מספר שיא של מתמודדים, למעלה מ- 500. 280 מתוכם הם תושבי נצרת עילית והשאר מגיעים מיישובים שונים ברחבי הארץ, גליל מערבי, ערים שכנות ואפילו מאזור המרכז.
בעיריית נצרת עילית מציינים כי תושבי העיר בלבד משתתפים בהגרלה הראשונה על 50% מהבתים וזאת במסגרת מדיניות העירייה לתת העדפה לבני העיר. בעירייה מייחסים את הביקוש הגבוה למהפך שמתחולל בעיר, מאז כניסתו של ראש העיר רונן פלוט "במשך 20 שנה העיר קפאה על שמריה ובעשור האחרון משרד השיכון חשש לפרסם פרויקטים לבנייה בהיעדר ביקוש. כיום המצב הפוך וזאת הודות לשינוי הדרמטי שמתחולל בעיר שמחדשת את פניה, משתדרגת וממקמת את עצמה בראש הערים המבוקשות בצפון".
פלוט אמר כי נצרת עילית היא כיום המניה החזקה בשוק: "המניה נמצאת במגמת עלייה שרק תלך ותגבר בתקופה הקרובה כך שמי שקונה היום דירה בעיר מרוויח גם בהיבט הכלכלי. נצרת עילית משנה את פניה ללא היכר, העיר חוזרת להיות אטרקטיבית וממצבת את עצמה כעיר המחוז", אומר פלוט ומציין כי הפרויקט הראשון ברימון הוא רק הסנונית הראשונה: "לקראת הקיץ תצא הגרלה נוספת של 198 יח"ד במצפור ברק, ברחוב יזרעאל ובקנה עוד שני פרויקטים גדולים שנמצאים בישורת אחרונה לקראת יציאה למכרז."
עיריית נצרת עילית מתכננת לקראת שיווק הפרויקטים הגדולים קמפיין שיציג את פניה החדשות של העיר בה הוקמו בשלוש השנים האחרונות מתחם נופש וספורט לרווחת התושבים, פארק עירוני, בית קולנוע, בית קק"ל למצוינות, מרכזי מסחר חדשים ועלייה דרמטית בזכאות לבגרות בשיעור של למעלה מ- 10 אחוזים.