נצרת עילית: ארב לנהגים וגנב את רכבם

תושב העיר חשוד בגניבת שני רכבים. החשוד במעשה נעצר על ידי שוטרי משטרת ש"י כשברכב ישבו שני ילדיו על מנת שלא לעורר כל חשד שמדובר ברכב גנוב

תושב העיר נצרת עילית שנסע ביום ראשון האחרון בשעות הצהרים במעלה יצחק לכיון כיכר בית העלמין הבחין בנתיב הנסיעה הנגדי ברכב השייך למקום עבודתו. הרכב היה נהוג על ידי אדם שנסע לכיוון היציאה מהעיר.
התושב הבין שהרכב נגנב והתלונן במשטרה. בעקבות זאת נפתחה חקירה ובמקביל הופצו פרטיו של הרכב לכלל יחידות משטרת ישראל.  בפעילות חקירתית הכוללת הפעלת מירב האמצעים הטכנולוגיים הרכב אותר במעבר ״חשמונאים״ על כביש 446 – בין מודיעין עלית לנילי. שוטרי מחוז ש״י (תחנת בנימין) שעצרו את הרכב עיכבו את החשוד, בן ה- 50, תושב העיר. ברכב ישבו גם שני ילדיו בשנות העשרה שעל פי החשד נסעו עימו על מנת שלא לעורר כל חשד שמדובר ברכב גנוב.
החשוד הועבר לחקירת משטרת נצרת עילית. החשוד הודה בגניבת הרכב, והוא הובא בשבוע שעבר לבימ״ש השלום בנצרת שם מעצרו הוארך עד יום חמישי שעבר.
מחקירת המשטרה עלה כי במקרה אחר שארע בסמוך לבניין ביטוח הלאומי בעיר החשוד ארב לנהג שהעמיד את רכבו מסוג שברולט כשהמנוע פועל וכשירד מהרכב החשוד גנב את רכבו והעבירו על פי החשד לתחומי הרשות. כעת נבדק האם החשוד פעל בדרך דומה במקרים נוספים. במשטרת ישראל אמרו: ״אנו פונים לאזרחים ומדגישים כי אין להשאיר את מפתחות הרכב בסוויץ' או במקומות שונים ברכב שיקלו על חשוד לגנוב את הרכב. כמו כן אין להשאיר רכב ללא השגחה כשהמנוע פועל, אפילו לא לרגע. במקרים הללו הפרצה קוראת לגנב”.