נוער עמק יזרעאל: מרחק ניצחון מזכייה בגביע

קבוצת הנוער של עמק יזרעאל השלימה ניצחון כפול מול רעננה בדרך לגמר הגביע, שם תפגוש את מכבי ת"א (המשחק ייערך ב-25.3 בכפר סבא). ארז ביטמן: "הקבוצה הזאת מסמלת את כל מה שאנו בעמק מחנכים אליו". צילום: שרה גורן-פרידמן

נוגעים בגביע: קבוצת הנוער של עמק יזרעאל העפילה לגמר גביע המדינה לנוער, שם תפגוש את מכבי ת"א בקרב על תואר הנכסף (הגמר ייערך ב-25.3.18 בכפר סבא).
400 צופים הגיעו בערב יזרעאלי קריר לאולם בנהלל לצפות במשחק הגומלין של קבוצת הנוער של עמק יזרעאל שאירחה את עירוני רעננה. במשחק הקודם גברו חניכיו של מאורו ספאק ועומר סתם בתוצאה 63-50 וכל תוצאה בפחות ממינוס 12 הייתה שולחת את האורחים מרעננה לגמר על הקבוצה מיזרעאל.
אבל לחבורה האנרגטית מהעמק היו תכניות אחרות וכבר מהג'אמפ בול היה ניתן לראות את הנחישות והתשוקה של המקומיים להגיע לגמר. בסופו של דבר, לאחר 40 דקות נפלאות של כדורסל משובח, הקבוצה מעמק יזרעאל השלימה את המשימה בדרך לגמר גביע המדינה לנוער עם ניצחון משכנע 83:59.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


המאמן מאורו ספאק סיפר לאחר העלייה לגמר: "יש פה חבורה מיוחדת של נערים וצוות מקצועי שעובדים מסביב לשעון יום ביומו, ההכנה שעשינו למשחק פלוס התוצאה מהמשחק הקודם נתנו לנו היום הרבה שקט לעשות את הדברים נכון וכמו שאנחנו יודעים. מצפים לנו שבועיים אינטנסיביים מאמין ובטוח שנדע להגיע מוכנים וכמובן נבוא לתת את הלב והנשמה במטרה אחת להביא את הגביע לעמק".
ארז ביטמן מנהל מחלקת הספורט במועצה הוסיף: "לראות את האולם בנהלל מלא ביום שבת בערב עם כל כך הרבה אנשים בכל הגילאים שמה שמחבר אותם זה האהבה לכדורסל ולעמק בפרט מחמם את הלב. הקבוצה הזאת מסמלת את כל מה שאנו בעמק מחנכים אליו, והגמר זה הדובדבן שבקצפת מאחל להם בהצלחה גדולה וניפגש עוד שבועיים בגמר בכפר סבא".

 

 

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

נוף הגליל על הפודיום

|