נערכים ל-30 באוקטובר: מירון פתח מטה- אלקבץ החל בחוגי בית

ראש העיר המכהן יצחק מירון וראש העיר לשעבר אבי אלקבץ לא מבזבזים זמן ונערכים במשנה מרץ ליום הבוחר

הספירה לאחור לקראת הבחירות המוניציפאליות בעפולה נמשכת והמונה מצביע על עוד כחמישה חודשים לתאריך היעד: ה- 30 באוקטובר.
בעת האחרונה נראה כי הזירה הפוליטית בבירת העמק מתעוררת ואחד הביטויים המרכזיים למגמה זו בא לידי ביטוי בהתכתשויות של תומכי המחנות השונים ברשתות החברתיות. מלבד הפוסטים העוקצניים והביקורת הרבה בעולם הווירטואלי החלו המועמדים השונים לראשות העיר והמועצה לפעול בערוצים המסורתיים.

קובעים מזוזה במטה מירון באזור התעשייה
קובעים מזוזה במטה מירון באזור התעשייה

ראש העיר יצחק מירון וצוותו פתחו בשבוע שעבר מטה באזור התעשייה בעיר – בסמוך לשוק הישן. המטה ירכז את פעילות התנועה של מירון לקראת הבחירות. בטקס קביעת המזוזה השתתפו שותפיו לדרך של מירון ובהם גדעון פורת, יועצו אריה בנינו, איש העסקים אלי אמיתי ועוד. את הקמפיין של מירון ילווה הסלוגן: "את התנופה הזו חייבים להמשיך".

אבי אלקבץ בחוג בית
אבי אלקבץ בחוג בית

גם ראש העיר לשעבר אבי אלקבץ לא קופא על השמרים. בימים אלה החל אלקבץ בסבב של חוגי בית בהם הוא פורש את משנתו בנוגע לעתיד העיר.
אלקבץ וצוות האסטרטגים שלו גם גיבשו את הסלוגן שיוביל את הקמפיין שלו תחת הכותרת: "בחזרה לעתיד-טוב יותר". בכוורת של אלקבץ אמרו השבוע כי תושבי העיר יהיו חשופים לקמפיין מקצועי וחד ממנו לא ניתן יהיה להתעלם.
מלבד מירון ואלקבץ גם חברי המועצה החלו להעביר הילוך לקראת יום הבוחר. איתי כהן שיתמודד על מקום במועצת העיר כבר ערך חוג בית ראשון ונערך לכנסים נוספים, וכמוהו גם ראובן יוקלר וחברי מועצה נוספים. גם בקהילה האתיופית מנסים לאחד בין השורות במטרה לייצר סיעה אחת שתייצג את בני העדה (ראה ידיעה נפרדת).

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|