נערים ט' לאומית גלבוע/מעיינות: העפילו לגמר אליפות הליגה

בדרך להישג נפלא: לאחר הזכייה באליפות המחוז והזכייה בגביע המדינה, העפילו שחקניו של אסטרייך לגמר אליפות הליגה.

קבוצת נערים ט' לאומית של מועדון הכדורסל גלבוע/מעיינות נמצאת בשיאה של עונה מעולה, והיא במרחק קצר מלהגדיר אותה- כעונה חלומית. שבועיים לאחר הזכייה בגביע הליגה מול נער מכבי ת"א, הקבוצה הבלתי מנוצחת של המאמן אסטרייך, גברה בדרך אל גמר אליפות הליגה, על הפועל כפ"ס (רבע הגמר), והשבוע הביסה את הפועל עמק חפר בבית באולם עין-חרוד בתוצאה 79:52. הבחורים מהגלבוע קבעו את הקצב כבר בתחילת המשחק ונטלו את הובלה, עליה שמרו עד לסיום המשחק, תוך הקפדה על הפרש נקודות דו-ספרתי. לצורך ההישג, נהנו שחקני גלבוע/מעיינות מניהול משחק נכון של המאמן אסטרייך, ועוזרו אסף שלו, שקיימו מדיניות רוטציה רחבה בין השחקנים. זה המשחק השני בין הקבוצות, ולאחר שניצחו במשחק הראשון שהתקיים באולם ברופין, רשמו נערים ט' "סוויפ" מהדהד בדרך למשחקי הגמר שיכתירו את אלופת המדינה לגילאים הללו.

העפלה לגמר אליפות הליגה מצטרפת לעונה מצוינות במהלכה זכתה הקבוצה באליפות מחוז צפון לאחר שסיימו את הליגה הסדירה עם יחס ניצחונות ללא הפסדים, חסר תקדים, של 22 ניצחונות ואפס הפסדים. לאליפות המחוז כאמור הצטרפה הזכייה לפני שבועיים בגביע הליגה, מה שמעמיד את הקבוצה במקום טוב לזכות השנה בכל התארים האפשריים.

המאמן עידן אסטרייך: "הגענו במצב אופטימאלי לפלייאוף אחרי שזכינו בגביע, עשינו שתי סדרות טובות (רבע גמר כפ"ס, וחצי גמר ע.חפר) ועכשיו המטרה לשמור על ריכוז, ולבוא ולשחק כמו שאנחנו יודעים בגמר".

מנהלי נבחרת הנוער ט', אלון תמיר (מנהל הקבוצה), ולירן וינקור (מנכ"ל מועדון גלבוע/מעיינות), ביקשו למסור כי סדרת שני משחקי הגמר יערכו בתחילת חודש יוני בימים א' 2/6 וביום חמישי (4/6). הודעה מסודרת תפורסם בקרוב לנוחיות הקהל, ולצורך היערכויות של רכישת כרטיסים, הסעות וחולצות. במועדון הכדורסל הערכי והמצוין של הגלבוע, ממתינים כעת למנצחת בסדרת חצי הגמר השני, שבה מתמודדים נערי מכבי ת"א ונערי עצמה מודיעין, על מנת לדעת למי להיערך למשחקי גמר האליפות.

 

 

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

נוף הגליל על הפודיום

|