נעים: "מציעים לי 100 שחקנים ביום, לא ממהר לעשות טעויות"  

נמשכים המאמצים לצרף את מוטי מלכה ובמקביל בהנהלת עפולה דוחים את החיזורים מצד הפועל כ"ס לגבי אדריאן רוצ'ט. רון שושן מועמד לאשדוד. בקבוצה כועסים על נועם גמון, שבינתיים ממתין להתפתחויות מצד כפר סבא. אריק שמואלי מונה למאמן השוערים. הקבוצה תצא ב-12 ליולי למחנה אימונים בבולגריה. צילום: אבי רביבו

 הפועל עפולה ממשיכה במאמצים לגבש את הסגל לקראת העונה הבאה, ולפחות בשבוע האחרונה הקפיאו במעט את נושא ההחתמות, בין היתר, בגלל שהיו"ר עמיר נוי שהה בחופשה פרטית בחו"ל.   נמשכים המאמצים לצרף את החלוץ הבכיר מוטי מלכה, ולא מן הנמנע שהפועל רמת השרון תשחרר אותו בסופו של דבר. אבל עוד קודם לכן מלכה ינסה למצוא קבוצה בליגת העל. בינתיים הפועל כפר סבא והאקס אופיר חיים מפעילים לחץ על אדריאן רוצ'ט, שמחזיק בחוזה לעונה נוספת בבירת העמק. לפי שעה בהנהלת עפולה נעמדים איתנים בדעתם לא לשחרר את רוצ'ט לכפר סבא, שכן הוא נחשב לשחקן מפתח בעפולה.
"אני דיברתי עם רוצ'ט והוא אמר לי שהוא רוצה להישאר בעפולה. אני מאמין שכך יהיה. הוא לא בן 19 אלא בן 32 ובגיל הזה צריכים לקבל החלטות מושכלות ולא ללכת לליגת העל בכל מחיר", אמר המאמן פליקס נעים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]

בצוות המקצועי מחפשים להביא חיזוק לחלק הקדמי לצד יובל שאוט. כמו כן, עושים מאמצים לצרף קשר אחורי בכיר, בלם (לצד גיזי דורבור) ומגן ימני. "אני מקבל עשרות פניות מסוכנים כל יום, שמציעים 100 שחקנים כאלה ואחרים. אני לא ממהר לעשות טעויות", מבהיר המאמן נעים. "אם וכאשר נמצא שחקן שמתאים לנו מקצועית וגם בהיבט של השכר אז ברור שנחתים אותו. אבל לא נמהר להחתים שחקנים בשלב הזה כי הסכומים שהם דורשים גבוהים מאוד. אסור לשכוח שעוד מעט קבוצות מליגת העל כמו מכבי חיפה והפועל חיפה יתחילו לפלוט שחקנים לשוק ואז כל התמונה יכולה להשתנות".
 אריק שמואלי מונה למאמן השוערים של הקבוצה ובכך השלים את הצוות המקצועי לצד פליקס נעים ושרון כץ.
בקבוצה עדיין לא יודעים אם השוער רון שושן, שמחזיק בסעיף יציאה לליגת העל, יעזוב לאשדוד. "עד יום שבת נדע מה קורה עם השוער", אמרו בקבוצה.
בתוך כך, הקבוצה תצא ב-12 ליולי למחנה אימונים בן 10 ימים בבולגריה, שם תקיים שלושה משחקי אימון מול קבוצות מקומיות.

 

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

נוף הגליל על הפודיום

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|