נעים להכיר: דודו מעפולה, סלב.

טוב לב, אמין, מצחיק ומואר. "דודו כהן מעפולה", כבש בשבוע האחרון את לב הצופים בריאליטי המצליח "האח הגדול" – בפריים טיים של ערוץ 2. חבריו הקרובים בטוחים ש"יילך עד הסוף" ואומרים לעמקניוז: "אין לנו ספק שהוא יגיע לגמר התכנית. יש לו 'סטאר קוואליטי' שגורם לכל מי שרואה אותו להתאהב בו מיד"

ביום רביעי שעבר נחשפו שמות דיירי ודיירות האח הגדול, לעונה הנוכחית. תושבי עפולה הופתעו לגלות במסחטת הרייטינג של "קשת", זכיינית ערוץ 2, שני מתמודדים מהאזור. הראשון, דודו כהן, 33, תושב עפולה והשנייה, פלורי אלקסלסי, תושבת בית שאן במקור ובתו של בבר אלקסלסי, המנהל המיתולוגי של קבוצת הכדורגל המקומית.

מי שמשך את מרבית תשומת הלב של הצופים בשבוע הראשון של התכנית הוא ללא ספק דודו כהן, רווק, שמוכר בעיר כדמות צבעונית וססגונית. לאורך כל התוכניות הראשונות הקפיד המתמודד מבירת העמק להציג את עצמו כ"דודו כהן מעפולה". בראיון הפתיחה שנערך עמו בתכנית הוא חשף בפני הצופים כי הוא בכה בעת שנפרד מאמו, רגע לפני שהצטרף לקאסט המתמודדים בתכנית. בשבוע האחרון שמו של דודו מסומן באחד המועמדים "ללכת עד הסוף" בתכנית ולזכות בפרס הגדול – דירה חדשה.

 

• "דודו מפיץ אור"

חגית לוי, 45, תושבת עפולה, שכנה של דודו וחברה קרובה סיפרה השבוע על האיש: "דודו גר לידי, דלת ליד דלת כבר עשר שנים ואני מכירה אותו כבר מהיות ילד. גם היום למרות שהוא בן 33 הוא מבחינתי עדיין ילד, סוג של ילד נצחי. בכל מקום שהוא מגיע הוא ישר זוכה לתשומת לב רבה. זה קורה בשכונה, בסופר, בשכונה ובעצם בכל מקום.

יש לו סטאר קוואליטי שגורם לכל מי שרואה אותו להתאהב בו מיד. דודו מלא אור, אדם מואר שמפיץ את האור הזה בכל מקום סביבו. הדיבור, הצחוק המתגלגל והאותנטיות גורמים לכולם לרצות להיות בחברתו. הוא יכול לגרום לכל אדם מדוכדך לצחוק, גם אם זה יום רע בעבור אותם אנשים.
החיבור שלו לאנשים יוצא דופן. הוא מסוגל לשבת ולהתיילד עם ילד בן 5, ומצד שני לנהל שיחה רצינית ועמוקה עם סבתא בת 80. הכל כמובן נעשה בטבעיות מצידו, עם המון חן ותובנות לגבי החיים. לדודו גם יש סטייל בכל דבר, גם בלבוש, גם בעיצוב פנים בבית, באוכל ובאקססוריז' ובכל דבר שדורש סטייל".

חגית לוי יחד עם דודו כהן
חגית לוי יחד עם דודו כהן

לי באופן אישי אין ספק שהוא יגיע לסוף התכנית, בעיקר בשל האמיתיות שבו. כבר מצפייה ראשונה בתכנית אפשר לזהות שמתמודדים הגיעו עם אסטרטגיות ומניפולטיביות, להבדיל מדודו שכולו טוב. הוא לא בא לשחק את המשחק, ולראיה, הוא העמיד את עצמו להדחה כבר בתוכנית הראשונה", סיכמה לוי.

חבר נוסף של דודו סיפר השבוע לחדש בעמק: "דודו ייכנס ראשון וייצא אחרון. אין לנו ספק כי הוא יככב בתוכנית ויביא עמו המון קסם ומשפטי מחץ רבים שחבריו מכירים.
המון אנשים הופתעו לגלות אותו פתאום בפריים טיים של ערוץ 2, אבל אותנו זה לא מפתיע כלל וכלל. לבחור יש קסם כובש ותמיד הוא היה במרכז העניינים. אני בטוח שהוא יגיע לשלבים המכריעים של התכנית ויהיה אהוב הצופים. מה שמייחד אותו זה הרגישות הרבה ושמחת החיים המתפרצת. יש לו גם קצב אחר משל אדם רגיל".

• "כל אדם צריך חבר כמו דודו לידו"

אחת החברות הקרובות לדודו היא אושרי אוחיון, תושבת שכונת גבעת המורה. מיד עם כניסתו לבית החלה אושרי להפעיל את עמוד המעריצים של דודו. "הכרתי את דודו לפני כחמש שנים, אצל תמי, חברה משותפת לנו ומאז דרכנו לא נפרדות, "דודו פשוט שובה כל אדם בקסמיו, הוא חבר אמיתי ונאמן, מצחיק, ישיר ומלא אור ואהבה לסביבה. כל אדם צריך חבר כמו דודו לידו, ואז החיים שלו יהיו הרבה יותר פשוטים ומצחיקים. אני לא מפספסת הזדמנות לבלות עמו, לשבת איתו לקפה ולנהל שיחות מרתקות עם החיים, יחד עם כל החבורה שלנו".

אושרי אוחיון. המליצה על דודו כהן לאחר הגדול
אושרי אוחיון. המליצה למפיקה על דודו לאח הגדול

אושרי היא גם זו שהמליצה על דודו, בשיחה עם אחת המפיקות בתוכנית, לפני כחצי שנה, "יצאתי לבילוי במועדון ומפיקה שאלה אותי אם אני מעוניינת להגיע לאודישן בתכנית ואם יש עוד מישהו פוטנציאלי שיכול להיבחן. מיד דודו עלה לי בראש. אחרי כמה ימים כבר הגענו לאודישן בתל אביב. בסופו של דבר התברר כי דודו נכנס לבית ואני לא, אבל זה לא מפריע לי כלל, להפך, אני מפרגנות לו ושמחה מאוד בעבורו. אעשה הכול בכדי שהוא יהיה הדייר האחרון בבית. דודו נכנס ראשן וייצא אחרון, לי לפחות אין ספק בכך".

ביום שני השבוע נסעו חמישה מחבריו של דודו, כולל חגית ואושרי לבית האח הגדול. החמישה נשאו עמם שליטה תמיכה ואהדה בדודו וקראו בשמו.