נעים להכיר: "באיי גלי" 

באיי גליי הינו כפר נופש מונגולי המציע אוהלי יורטים משפחתיים מאובזרים ומפנקים, לצד אוהלי צוותא מאובזרים המכילים לינת מזרנים – כל זה אל מול נוף מהפנט ומשכר של הכנרת. צילומים: "איציק ברוך צילום אומנותי"

מתלבטים היכן לבלות את חופשת הקיץ עם הילדים והמשפחה? 

על גבעה הצופה לכנרת, במושב הפסטורלי "גבעת יואב", ממוקם הכפר המונגולי "באיי גלי אירוח בטבע". באיי גלי- טבע במונגולית, הוקם ע"י תושבי המושב, חקלאים בנשמה אשר לקחו את הארכיטקטורה המונגולית והוסיפו לה את הנוחות הישראלית. המתחם מציע, נופש ייחודי במחיר שווה לכל נפש, וחשוב מכך,  חווית נופש קסומה לזוגות, חברים, ולכל המשפחה.
"באיי גלי" משתרע על כ15 דונם ומציע 22 יורטים המחולקים לשתי אפשרויות אירוח: לינת יורט צוותא-  לקבוצות חברים או משפחות מעל 5 אנשים, האוהלים מצוידים במזרנים על הרצפה (עד 10 מזרנים), ומכילים בתוך האוהל שירותים, מקלחת, מיזוג ומקרר.

נהדר לטיולים בכל עונה

יורט משפחתי/זוגי  המתפקד ממש כצימר, היורטים מכילים מיטה זוגית להורים, כורסאות נפתחות לילדים, שירותים/ מקלחת, מקרר קטן פינת קפה מאובזרת, והחשוב מכולם- מזגן המקרר בקיץ ומחמם בחורף. בנוסף קיים אוהל כנסים גדול שמאפשר לערוך כנסים, ארוחות וסדנאות או לינה משותפת של כ -30 איש בלינה משותפת. במרחב הציבורי, מטבח העומד לרשות האורחים המכיל מקררים גדולים, כירות גז, משטחי עבודה מנירוסטה, מיקרוגל, סירים ומחבתות (לא כולל כלי בישול והגשה), מנגלים ועוד. בחצר המטבח פזורות פינות ישיבה מקסימות לבילוי , משטח התזה- ספלאש לילדים להתרעננות כיפית, מתחם מיוחד למדורות ופוייקה להשלמת ההווי הייחודי של המקום. 

יורט מפנק ונוח במתחם
יורט מפנק ונוח במתחם

המיקום של כפר הנופש נהדר לטיולים בכל עונה: הכנרת נמצאת במרחק של 10 דקות נסיעה, כמו כן שביל הגולן עובר ממש למרגלות היורטים. היקבים, המפלים  והמעיינות הנסתרים של הגולן נמצאים ממש מרחק נגיעה מהאתר, מה שמבטיח חופשה מהנה, רגועה וייחודית במחיר שווה לכל כיס. האירוח איננו כולל אוכל, ניתן  להזמין ארוחות בוקר (בתאום מראש). ניתן לעשות מנגל באתר. 

טיול כחול בשבת: אל פריחת התורמוסים בשיאה

|

יהיה שמח ומבדח: אירועי פורים במועצה לשימור אתרים

|