יש המשכיות: ניר קפלן ימשיך לעונה נוספת בעפולה

הנהלת הקבוצה שהתכנסה החליטה פה אחד על המשך ההתקשרות עם קפלן שהחזיר את הקבוצה לחלק העליון של הטבלה בעונה החולפת. צילום: אבי רביבו

עירוני הפועל עפולה הגיעה הערב לסיכום עם מאמנה בעונה שעברה ניר קפלן על הארכת החוזה בעונה נוספת עם אופציה לעונה שלישית. הנהלת הקבוצה שהתכנסה החליטה פה אחד על המשך ההתקשרות עם קפלן שהחזיר את הקבוצה לחלק העליון של הטבלה בעונה החולפת. עוד החליטה הנהלת הקבוצה כי בעונה הקרובה תעמיד לרשותו של המאמן תקציב להיות חלק מהמאבק על העלייה לליגת העל. בקבוצה ינסו לשמור על בסיס השחקנים ששיחקו בקבוצה העונה ולחזק אותו על מנת להתמודד כאמור על העלייה לליגת העל. יוסי מלכה יור הקבוצה ציין לאחר הסיכום עם קפלן כי הוא וחבריו להנהלה היו מרוצים בסוף העונה מתפקודו של קפלן והביע תקווה שההמשכיות והכלים שההנהלה תיתן למאמן בעונה הבאה יובילו את הקבוצה במעלה הטבלה למאבק על העליה לליגת העל.
מלכה ביקש להודות לראש העיר אבי אלקבץ ולממלא מקומו חביב פרץ על הבעת האמון במערכת ועל התקציב לעונה הבאה. הוא ציין כי הנהלת הקבוצה תמשיך לגייס כספים גם בעונה הבאה נוסף על תקציב העירייה כדי להיות חלק ממאבק העלייה לליגת העל.
ניר קפלן מאמן הקבוצה היה שמח מאד לאחר שהגיע לסיכום עם הקבוצה. קפלן אמר כי הוא שמח להישאר במועדון ולהמשיך לשתף פעולה עם הנהלת המועדון והצוות בראשות יוסי מלכה גם בשנים הקרובות. קפלן הוסיף כי המועדון המסודר ובהתנהלות הנכונה הוא מאמין שיצליח לבנות סגל איכותי מבחינה אנושית ומקצועית שיוביל את הקבוצה קדימה.