ניצחון 4 רצוף: עפולה הביסה את קרית אתא

הקבוצה מהעמק ממשיכה במומנטום המדהים שלה ומנצחת את קרית אתא 87:107 במשחק ביתי משכנע שבו שלטה לאורך רוב שלבי המשחק. אנדרוז סיים עם 40 נק'

אמש (ג') פגשה הפועל עפולה את החבורה של שרון אברהמי מקרית אתא. בעפולה היה רצון עז להמשיך את המומנטום החיובי וכך היה בפועל כשהקבוצה השלימה ניצחון 4 ברציפות. בערב קליעה חסר תקדים של אנדרו אנדרוז שקלע 40 נק' (!) ובהובלתו עפולה השתלטה על המשחק וניצחה באופן משכנע את המשחק.
הקהל של עפולה הגיע למשחק גם כן ועודד את השחקנים לאורך כל המשחק, עושה רושם שגם הם מרגישים שדברים טובים קורים העונה בקבוצתם.
המאמן ניר קפלן סיכם את המשחק הנהדר של קבוצתו ואמר בסיום: "אנחנו מאוד שמחים ומרוצים מהדרך שהקבוצה שיחקה היום, למרות הפציעה של קיי סי השחקנים הראו אופי מדהים. הקבוצתיות שלנו והאופי שלנו נתנו לנו את הניצחון נגד קבוצה לא קלה. תודה לקהל המדהים שהגיע ותמך לאורך כל המשחק".
ירין איינהורן הרכז הוסיף: "למרות התוצאה בסיום היה משחק קשה מאוד. אני מאוד שמח על הניצחון ומהדרך ששיחקנו. תודה לקהל המדהים שלנו שדחף לאורך כל המשחק, שמחים היום מהניצחון וממחר חוזרים לעבוד לקראת שבוע הבא".
קלעים בולטים: אנדרו אנדרוז 40 נק' 7 שלשות, דולב דראפיץ' 19 נק' 6 ריב', קאהים סירוט 9 נק', בן קרטר 9 נק' 16 ריב' (!), ארד הררי 8 נק', גיא פרבר 8 נק'.