ניצולי שואה מעפולה יצאו לביקור מרגש בכפר כמא

ראש המועצה המקומית, זכריא נאפסו, הגיע אישית לקבל את פני האורחים מעפולה וסקר בפניהם את יחסי עפולה- כפר כמא הטובים והקשר המיוחד עם תושבי ועיריית עפולה

השבוע התקיים ביקור מיוחד ומרגש של ניצולי שואה מעפולה בכפר כמא. מעל 50 חברי מועדון קפה אירופה של דור לדור ואגף הרווחה בעיריית עפולה, בשיתוף היחידה להתנדבות בעירייה, זכו ונהנו מאירוח צ׳רקסי יוצא דופן בהובלתו של מוסא חאכו, מנהל היחידה להתנדבות בעיריית עפולה.

האורחים המיוחדים התקבלו במוזיאון מרכז המורשת הצ׳רקסית בארוחת בוקר קלה מהמטבח הצ׳רקסי וקבלת פנים על פי מיטב המסורת הצ׳רקסית.  כאות כבוד והערכה לניצולי השואה, שמעו האורחים הנכבדים הרצאה מאלפת עם מצגת מהמדריך דוד שוגן שהדהים את האורחים בעברית רהוטה וקולחת על הצ׳רקסים. לאחר מכן קיימו סיור מודרך וצפו בפריטים ואמצעים עתיקים שנאספו לאורך השנים לשימור במוזיאון.

ראש המועצה המקומית, זכריא נאפסו, הגיע אישית לקבל את פני האורחים מעפולה וסקר בפניהם את יחסי עפולה- כפר כמא הטובים והקשר המיוחד עם תושבי ועיריית עפולה. עם סיום פרק הביקור במוזיאון התקיים סיור בכפר ברחובות הנקיים והמרהיבים וניתן היה לראות את ההתרגשות וההשתאות על פני האורחים ממראה כפר מטופח נקי ואנשים מסבירי פנים.