"נילחם על כל תלמיד": אלקבץ חושף את תכנית החינוך שלו

ראש עיריית עפולה לשעבר, המתמודד על התפקיד מחדש, מציג את התוכנית החינוכית שלו ובראשה: החזרת החינוך לראש סדר העדיפויות העירוני

ראש עיריית עפולה לשעבר, אבי אלקבץ, המתמודד בימים אלו על התפקיד מחדש, פרט השבוע את משנתו החינוכית לעיר עפולה, כפי שהוא מציג בקמפיין שלו, לחמש השנים הבאות. בראש התכנית של אלקבץ:  החזרת החינוך לראש סדר העדיפויות העירוני.
בהודעה לעיתונות של מטה אלקבץ נכתב: "בתקופתו של אבי אלקבץ כראש עיר, זינק אחוז הבגרויות ל-70%, ובאורט ל-84%, עלייה של 32% בשלוש שנים ומערכת החינוך העירונית זכתה לפרסי חינוך רבים. אלקבץ שקד על משנתו החינוכית ביחד עם מומחים בתחום והוא לא חושש להציב יעדים לקראת חמש שנות כהונתו. ראשית כל, הוא אומר, יש צורך לייצב את המערכת החינוכית. לאחר ייצוב המערכת מתחייב אלקבץ להתאים חליפה אישית לכל תלמיד, להעלות את אחוז הבגרויות ל-80% בחמש שנים ולשפר את איכות התעודה, להרחיב את המגוון החינוכי עם התאמה לצרכי העתיד,  הקים 14 גני ילדים חדשים ומעונות יום, בניית מרכז לגיל הרך, בניית בתי ספר חדשים, בניית תכנית אסטרטגית אמיתית לעשורים הבאים, הכפלת המלגות לסטודנטים והחזרת פרויקטים ערכיים למערכת החינוך".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בישיבה שערך השבוע אלקבץ עם צוות החינוך המקיף אותו הוא איחל הצלחה לתלמידים ולכל צוותי ההוראה ואמר: "בחינוך הכל שאלה של סדרי עדיפויות בהחלטה של ראש עיר. לא נוותר על אף תלמיד ולא נוותר לאף תלמיד. לא יהיה תלמיד שלא ירצה ויקבל שיעורי תגבור גם אם אין ידו משגת מבחינה כספית". אלקבץ מתחייב כי לאחר היבחרו יועברו תקציבי עתק לחינוך: "תעודת הבגרות היא חשובה אבל לא פחות חשובה היא איכות התעודה, על מנת שזאת תהווה את כרטיס הכניסה לאקדמיה. אני מתחייב לעתיד לכל תלמיד וכל ילד שיהיה מועמד לנשור מבית הספר יכנס אליי לשיחה ואני אישית אלחם עליו".