נוער עפולה: לא ישחררו שחקנים לאימוני הבוגרים?

גורמים בקבוצה: "הראש שלהם שקוע בבוגרים וזה לא מתאים בכלל. חלק מהשחקנים יצאו מאיזון ברגע שהתחילו להתאמן בבוגרים"

העלייה ללאומית בסכנה: אכזבה עמוקה בקבוצה הנוער של הפועל עפולה בעקבות ההפסד הביתי הדרמטי במשחק העונה מול עירוני טבריה (3:2). "אסור היה לנו להפסיד את המשחק הזה. עכשיו המאבק על העלייה הופך להיות מסובך יותר", אומרים בקבוצה.
למרות ההפסד עפולה עדיין מוליכה את הטבלה עם 33 נקודות (טייבה במקום השני עם מספר נקודות זהה). אבל יחד איתם נמצאים חזק במאבק על העלייה עירוני טבריה (32 נקודות ומשחק חסר), הפועל דיר חנא (29 נקודות) והפועל נחף (29 נקודות ומשחק חסר). וזאת כשנותרו 6 משחקים בלבד לסיום העונה.
ההפסד הביתי המאכזב לטבריה הוציא את העפולאים מאיזון והעלה את מפלס העצבים בצורה רצינית. בקבוצה זעמו על חלק מהשחקנים הבולטים שמתאמנים לסירוגין בקבוצה הבוגרת.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


הסיבה לזעם הייתה שיומיים לפני המשחק המכריע מול טבריה מספר שחקנים שלחו הודעות אס.אם.אס לצוות המקצועי והתעניינו לגבי האימונים בבוגרים.
"הראש שלהם שקוע בבוגרים וזה לא מתאים בכלל. חלק מהשחקנים יצאו מאיזון ברגע שהתחילו להתאמן בבוגרים", כך אמרו השבוע גורמים במועדון. בעקבות זאת בקבוצה שוקלים למנוע מהשחקנים הבולטים להתאמן בבוגרים, וזאת על מנת לשמור אותם ברמת ריכוז גבוהה לקראת מאבקי העלייה. השאלה היא כיצד יגיבו לכך בקבוצה הבוגרת, שכידוע סובלת העונה מסגל קצר מאוד.