נגעו בהם המלאכים

טקס פתיחת תערוכת יצירות אומנות של דיירי "מרכז שיקום גראבסקי" התקיים בבית "יד לבנים" במגדל העמק, היצירות ציורו בשיטות מיוחדות, הציורים צוירו ביד רועדת, באצבע יחידה, במכחול המוחזק בפה, בראייה קלושה, במרפק טבול בצבע ובכל דרך אפשרית אחרת, היצירה כהבעה גורמת ליוצרים לנוע, לעוף, לרקוד, לכעוס, לבכות וגם לצחוק,

טקס פתיחת תערוכת יצירות אומנות של דיירי "מרכז שיקום גראבסקי" התקיים בבית "יד לבנים" במגדל העמק.
בטקס המרגש שהתקיים לאחרונה בבית "יד לבנים" במגדל העמק נפתחה תערוכת יצירות אמנות של דיירי "מרכז שיקום גראבסקי" בעיר.
את הטקס כיבד בנוכחותו ראש העיר אלי ברדה שנשא דברים ואמר לקהל הרב שהגיע לאירוע כי צוות ההוסטל עושה עבודה טובה ומבורכת עם הדיירים , "מרכז שיקום גראבסקי" בהנהלת כולל חב"ד הינו הוסטל לאנשים בעלי מוגבלויות פיזיות קשות על רקע נוירולוגי.
הדיירים שזוכים לאווירה משפחתית, חמה ותומכת מצוות ההוסטל נהנים מפעילויות ושיעורים לאורך כל השנה והיצירות המרגשות המוצגות בתערוכה הן ביטוי לעולמם הפנימי העשיר.
בהנהלת ההוסטל ציינו כי תהליך היצירה של הדיירים נעדה באופן מיוחד, הציורים צוירו ביד רועדת, באצבע יחידה, במכחול המוחזק בפה, בראייה קלושה, במרפק טבול בצבע ובכל דרך אפשרית אחרת, היצירה כהבעה גורמת ליוצרים לנוע, לעוף, לרקוד, לכעוס, לבכות וגם לצחוק.
בנוסף לפתיחת תערוכת המיורים ציינו בהוסטל במהלך הערב המרגש את פתיחתו של חדר מוזיקה משוכלל לטובת ולשימוש דיירי ההוסטל וכן סיום שנה של שיתוף פעולה פורה עם תלמידי "כיתה ח' בחט"ב "יערת העמק".