נגני ג'אז מחו"ל יגיעו במיוחד לארץ על מנת  לצפות בקונצרט של "כוכבי נצרת עילית"

להקת הג'אז של הקונסרבטוריון העירוני בנצרת עילית תככב במופע המרכזי של פסטיבל ג'אז שיתקיים בחודש הקרוב בשיתוף להקת "ביט באנד" מחיפה

מנהל הקונסרבטוריון יורי גייפמן גאה בהישג המדהים של הלהקה פרי יצירת כפיו בשנה האחרונה :"להקת כוכבי נצרת עילית החלה את דרכה בינואר 2018 עם 11 נגנים, בני 13–18. אף אחד לא דמיין שבתוך תקופה כל כך קצרה הלהקה  תפלס את דרכה למופע משותף על במה אחת עם להקת ביט באנד חיפה ותעורר עניין בקרב מוזיקאים בחו"ל".

גייפמן גם מנצח על התזמורת שמופיעה בהרכב מלא גיטרה.סקסופונים, תופים, חצוצרות, וקלידים. "אנחנו מאוד מתרגשים לקראת הקונצרט המשותף בחיפה, כשהזמנתי את הנגנים מרוסיה ומגרמניה לא תיארתי לעצמי שהם יגיעו לארץ במיוחד על מנת לצפות בנו."

המופיע יתקיים ב 14 בפברואר במועדון ביט בחיפה. ישתתפו בו להקות ג'אז מובילות בעולם בהרכבים שונים "35 נגנים מהארץ ומהעולם יופיעו על במה אחת ואנחנו בתוכם, זה כבוד גדול לעיר."

מיד אחרי הקונצרט, בחודש אפריל הקרוב, תצא הלהקה לסיבוב הופעות בסנט פטרסבורג שם תשתתף בתחרות ג'אז של נוער. "20 שנה הקונסרבטוריום קיים וזו הפעם הראשונה שהלהקה מוזמנת להופעות ותחרויות בחו"ל." אומר מנהל הקונסרבטוריון יורי גייפמן ומבטיח "את המנגינה הזאת אנחנו לא נפסיק."