נגה שרון: "1600 תושבים ותושבות בחרו באישה הראשונה שעומדת בראש רשימה ועושה היסטוריה"

מתאוששת מיום הבחירות, שמחה עם הפרגון הרחב וכבר צופה אל העתיד: "נהיה פעילים בכל מאבק שיקדם את עפולה", אומרת השבוע נגה שרון, לאחר שנבחרה למועצת העיר

תחושת הגאווה של נגה שרון, שעומדת בראש סיעת באנו לשנות ותכהן כחברת מועצה במועצת העיר עפולה בקדנציה הקרובה, נשמעת בכל משפט שלה. למרות שעבר יותר משבוע מיום הבוחר היא זוכה לקבל שלל הודעות ברכה ותמיכה מכל תושבי העיר. השבוע היא התפנתה לשחזר את המסע שעברה במרוצת החודשים האחרונים, בטרם נפתחו קלפיות. "אהבת הבוחר והבוחרת העפולאית ניכרה בכל קלפי בה ביקרתי במהלך יום הבחירות", מספרת שרון, "עפולה צהלה והראתה איכפתיות. בני הנוער שעבדו בקלפיות מרשימות שונות ניגשו אליי להתנצל על כך שהם עובדים לפרנסתם ובוחרים בי. זה העצים את התחושה שהם רוצים שינוי, זה הדור שבעוד 5 שנים יחזור מהצבא ויהיה דעתן ומשפיע. לשם כך יצאתי למסע -לעשות עפולה מיטיבה להם, כמו למען הגיל רך שעתידו יהיה ברור ומבטיח וגיל הזהב -שלהם אנו חבים את היותינו כאן. 1600 תושבים ותושבות בחרו באישה הראשונה שעומדת בראש רשימה ועושה היסטוריה עפולאית. היומיים שלאחר הבחירה היו מטורפויפ. גברים נהרו למטה לומר לי תודה והגיעו הורים שהילדים הכריחו אותם לשמחתי לבחור נגה שרון. היו גם אינסוף טלפונים הודעות בכל הרשתות ובשבת וינפש לי".
שרון גם בירכה את ראש העיר הנבחר אבי אלקבץ ואמרה: "נשתף פעולה כנבחרי הציבור. נבחרת באנו לשנות איתנה ותמשיך כמיקשה אחת לצעוד ולפתח בעיר התנדבויות חברתיות ומיזמים ציבוריים ביחד איתי ולהיות פעילים בכל מאבק שיקדם את עפולה".  

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|