מתח לקראת הבחירות: אם אלקבץ יבחר-ששי יעקב ודני אסולין יעזבו

מחכים ל-30 באוקטובר: דריכות גדולה בקרב חברי הנהלת הפועל עפולה המזוהים עם ראש העיר איציק מירון. ששי יעקב, שעשוי להודיע על עזיבה עוד לפני הבחירות, אומר: "לא רואה תסריט שמירון לא מנצח בבחירות". גורם בקבוצה: "אם ששי יעזוב-הקבוצה תקרוס"

בין כדורגל לפוליטיקה: בזמן ששחקני הפועל עפולה והצוות המקצועי עסוקים במה שמתרחש במגרש, כלומר בכדורגל עצמו, בקרב חברי הנהלת הפועל עפולה מורגש מתח עצום שמתנקז לקראת יום שלישי הקרוב (30.10.18), יום שבו תיערכנה הבחירות המוניציפאליות. לתוצאה של הבחירות הקרובות תהיה השלכה ישירה ומשמעותית על הכדורגל בעיר. כידוע, נשיא המועדון ששי יעקב והיו"ר דני אסולין, שהצטרפו לכוורת הניהולית לפני כחמש שנים, מזוהים עם ראש העיר המכהן איציק מירון. על כן, במידה ויריבו המר של מירון, אבי אלקבץ, ינצח בבחירות, אסולין ויעקב יאלצו כנראה לפנות את מקומם בהנהלה לגורמים אחרים המזוהים עם אלקבץ. מאידך, אם איציק מירון ימשיך לקדנציה נוספת, אזי לא יהיו שינויים בהנהלה, שצפויה להמשיך במתכונתה הנוכחית.

האם ששי יעקב יעזוב וימשוך את הערבויות שלו מהבקרה?

"קשה לי לראות תסריט שבו איציק מירון לא מנצח את הבחירות הקרובות", אמר השבוע ששי יעקב, "בלי קשר, אני לא מתרגש משום אפשרות, כי אף אחד לא עושה לי טובה בזה שאני בקבוצה". גורמים בסביבתו של יעקב מעריכים כי במידה ואלקבץ יעלה לשלטון, הנשיא יעקב יעזוב את המועדון ובנוסף גם צפוי למשוך את הערבויות שהפקיד בתחילת העונה בבקרה על סך 1.5 מיליון שקלים. "ששי בא בהתנדבות והוא עושה טובה שהוא נמצא בקבוצה. הוא מביא כסף מהבית. ביום שהוא לא יהיה פה, כולם ילמדו להעריך אותו הרבה יותר", אמרו בסביבתו.
גם היו"ר דני אסולין, שמזוהה עם איציק מירון ונמצא בכדורגל בעפולה למעלה מארבעה עשורים, התייחס לאפשרות של חילופי שלטון: "קודם כל אני מאמין שמירון יבחר ואני אעשה הכל בכדי שזה יקרה. בשבועות האחרונים נמנעתי מלהגיע לאימונים בכדי לשמור את הפוליטיקה מחוץ לקבוצה והרחק מהשחקנים. אם אלקבץ יבחר? ברור שאפנה את מקומי. מהשמועות שהגיעו לאוזניי לאלקבץ יש כבר תכנית מגירה והוא כבר הבטיח לכמה אנשים להיכנס להנהלה במידה והוא יבחר".

גורם בקבוצה אמר בדאגה: "אם ששי יעקב יעזוב-הקבוצה תקרוס".
בתוך כך, גורמים בקבוצה טוענים כי אבי אלקבץ הבטיח למיכה סילקו להיות יו"ר הקבוצה במידה ויבחר לתפקיד.

 

 

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

נוף הגליל על הפודיום

|