משפחת נחמיה הגיעה להירגע בצפון, תושבי עפולה מבלים בהופעה של חנן בן ארי במתחם התחנה ואורי רגב חוגג יום הולדת. פלאש! – רכילות בעמק

 

ראש העיר לשעבר והמועמד לראשות עיריית עפולה אבי אלקבץ, ידוע כאהוב הילדים בעפולה ואת האהבה הזאת ניתן היה לראות השבוע בפארק העירוני כאשר אבי פגש את אחת הילדות, הרים אותה על ידיו והשניים שוחחו וצחקו יחדיו.

↑ בני הזוג לילך ודניאל נחמיה ושלושת ילדיהם מקיבוץ זיקים שבעוטף עזה יצאו בסופ"ש האחרון לצפון הארץ להתאוורר מהפיצוצים והשריפות ולספוג מהאווירה שלווה האופפת את הגליל. בין שאר האטרקציות שחוו: ארוחה בדואית במסעדת אלסולטאן בבית זרזיר.
אורי רגב ממחלקת הפיקוח בעיריית עפולה חגג השבוע את יום הולדתו. מקווים שלא פספסתם את ההזדמנות לאחל לבחור החביב את המזל טוב הנדרש.

↑ תכונה רבה נרשמת בקרב גני הילדים בעפולה והאיזור עת מרכז חב"ד אתחלתא עורך גם השנה עשרות ביקורים בגני הילדים שכוללים פעילות העשרה מבורכת בנושא ראש  השנה וחודש אלול. את המפגש מלווה הרב אמיר הלוי, שליח הרבי בהסבר מרתק לילדים על מהות החג וחודש אלול וכמובן תקיעת שופר. המפגש הקצר הוא ללא עלות ומתאים לגילאי 3 ומעלה. גננות המעוניינות מוזמנות לפנות בהקדם לרב הלוי בסמס ל:052-5449307

↑ תושבי עפולה, העמקים והצפון נהנים בכל ביקור קולינארי בבאגט ניר המשובח בעפולה. הטעם מדבר בעד עצמו.

↑ תושבי עפולה חגגו ביום שלישי השבוע עמוק לתוך הלילה בממתחם התחנה עם "פודטראקס", הופעות של מוטי טקה וחנן בן ארי, והכי חשוב באווירה נהדרת.
עומר לב וגולן וקנין, קודקודי הפארק העירוני בעפולה פיזזו לצלילי ה"טוי" של נטע ברזילי ברביעי האחרון ונהנו יחד עם עוד אלפים מתושבי העיר מההופעות של ליאור נרקיס ונסרין קדרי.