משפחתה של שלי דדון ז"ל: "חמש שנים חיכינו לרגע הזה"

משפחת דדון הייתה נרגשת השבוע בטקס חנוכת גן במרכז העיר לזכרה של בתם, שלי ז"ל. האם אילנה: "הגן הזה מסמל שמחה ואושר"

בעפולה נחנך ביום שלישי השבוע גן משחקים "שלי דדון" ברחוב קירשטיין בעיר עפולה על שמה של שלי דדון ז"ל שנרצחה בידי מחבל.
הטקס המרגש, נערך במעמד ראש העיר אבי אלקבץ, הנהלת העיר, בני משפחתה של שלי, ההורים יעקוב ואילנה והמשפחה, רב העיר, הרב שמואל דוד, הרב אביעד סרוסי, ותושבי העיר. את הטקס ליוו ילדי בית ספר אלומות, בית הספר בו למדה שלי, ושהכינו את מופע הפתיחה. אליהם הצטרפו ילדי גן רותם שושנים שאף הכינו שיר מיוחד לכבוד הטקס בליווי שפת הסימנים. על האנדרטה נכתב השיר "הילדה הכי יפה בגן" שאושר באופן אישי על ידי יהונתן גפן.ראש העיר אבי אלקבץ אמר בטקס המרגש: "הערב הזה קורה משהו מיוחד בעיר עפולה. שלי דדון ז"ל מהווה כדמות מלווה את כולנו. על אף שרובנו לא הכרנו אותה, דמותה תישאר חלק מהזיכרון שלנו, כעיצוב שלנו כתושבי העיר. לכם יעקוב ואילנה אני אומר, העיר עפולה תלך איתכם יד ביד ותדאג להנציח את בת עירנו לעד, שלי דדון. לא הייתם צריכים להמתין חמש שנים וכעת אנחנו מתקנים את העוול".
אילנה דדון: "חמש שנים חיכינו לרגע הזה וזה הזמן לומר תודה לראש העיר אבי אלקבץ שהרים את הכפפה. הגן הזה מסמל שמחה ואושר, שאפיינו את ביתנו האהובה".
בנוסף לחנוכת הגן ברחוב קירשטיין בימים אלו גני הילדים בעיר קיבלו את הספר "הלב הטוב של שלי" שנכתב על שמה של שלי. ילדי הגנים למדו את סיפורה ואף קיבלו את הספר באופן אישי על ידי ראש העיר ומשפחתה של שלי".