"מרץ משוגע" על במות העמק

הפסיכיאטר ד״ר צחי בן ציון מגיע לדבר איתכם על פורנו, הזמר המוערך אמיר דדון ידאג לכם ל״אור גדול״, להקת פיקוד צפון תתעורר לחיים בעמק והמחזה ״העיר הזאת״ הוא תמיד אופציה טובה. עוד שבוע של תרבות מתחיל מ….עכשיו. תבלו

• הפסיכיאטר צחי בן ציון מגיע לעמק, שישי מזרע

המופע "אוכל שתיה גבר אישה" של דר' צחי בן ציון שנבחר לאחד ממאה הרופאים הטובים בישראל מטעם מגזין פורבס הוא אחד המופעים המצליחים בארץ. המופע שהוא גם טיפול מיני וזוגי מוגש בהומור ובצחוק, הנוגעים באמיתות של החיים .
דר' בן ציון הוא בהכשרתו רופא מומחה בכיר – רופא מין, סקסולוג ופסיכיאטר שמצליח בזכות כישוריו הקומיים הפנומנאליים לתרגם ולהעביר מסרים חשובים לקהל ממצבים שכיחים ומביכים בחיי הזוגיות ומחדר המיטות בחן ובהומור רב.
עכשיו, חוזר דר' בן ציון, לבקשת הקהל, למספר הופעות בלבד. בהופעות יתייחס לנושאים אקטואליים ובוערים בנושא מיניות סקס וזוגיות. פורנו, מיניות של בני נוער, דת ומין, ווטסאפ וזוגיות, הקשר בין סקס ומשקל (שומן), ספורט ובריאות מיזופוניה (סלידה מרעשים) ואפילו ליחסי המין של האיש מספר אחד בארה"ב, עד לאחרונה.. אובמה.
במהלך המופע הנוכחי מקיים בן ציון יותר אינטראקציה עם הקהל, כשלמופע מותאם הפעם גם פס קול ייחודי. במופע שהוא כאמור סוג של טיפול מתבסס דר' בן ציון על מקרים הלקוחים מתוך סיפורים מחייהם של מטופלים ומנתונים מדעיים של מאסטרס וג'ונסון הקשורים בסקס וזוגיות. המסר העיקרי שלו מדגיש את חשיבות האינטימיות, כמו גם את הבעיות הקטנות והגדולות שכולנו חווים בחיי יומיום וכמובן – את הדרכים להתמודד איתם.המופע הרץ בכל הארץ ובאולמות מלאים נחשב למוצלח במיוחד כשהקהל יוצא מחוייך ועם ערך מוסף … בתום המופע.
ד"ר יצחק (צחי) בן ציון, רופא, פסיכיאטר וסקסולוג. משמש כפסיכיאטר הראשי של מחוז דרום של שירותי בריאות כללית וכמנהל המרפאה לבריאות מינית במרכז הרפואי האוניברסיטאי "סורוקה" לנגב. בעבר כיהן כסגן-מנהל המרכז הרפואי האוניברסיטאי סורוקה וכפסיכיאטר הראשי של קופת חולים לאומית. מתנדב ב'איחוד הצלה'. בשנים 2014-15 נבחר בן ציון לאחד ממאה הרופאים הטובים בישראל מטעם מגזין 'פורבס'.

>>לפרטים נוספים על המופע

כוכבי להקת פיקוד צפון במיל מצדיעים ללהקה

 

• "לוס פקודס צפונס", שישי, רדיו בר

מופע הצדעה לשירי להקת פיקוד צפון לדורותיה, עם הרבה קריצה והומור בהשתתפות בוגרי הלהקה ובליווי נגנים.

>>לפרטים נוספים על המופע

אמיר דדון צילום: יחצ
אמיר דדון צילום: יחצ

•  אמיר דדון, שבת, רדיו בר

לאחר תקופה מדהימה עם רצף של הצלחות ממשיך אמיר דדון את סיבוב ההופעות שלו עם מופע טריו אקוסטי.
בשנים האחרונות פרץ דדון אל מרכז התודעה הישראלית והפך להיות שם מוכר בכל בית.
לאחר ששיתף פעולה עם מיטב האמנים בהם: עידן רייכל, שלמה ארצי, ריטה ועוד…הפך דדון עד מהרה מ-'תגלית' ומ- 'הבטחה גדולה' לאחד היוצרים הבולטים והמובילים בסצנה.
היום דדון הוא אחד הזמרים העסוקים והמבוקשים, עם קול גדול וטונות של סטאר קוואליטי, רצף להיטים, שני אלבומים מצליחים ואלבום שלישי שבדרך…
המופע כולל את מיטב השירים משני אלבומיו ומהאלבום שלישי עליו עובד בימים אלו, ביניהם: "לא סתם", "יש אין סוף" , "שאריות של החיים" "חצי", "גלים", "כל יום כמו נס", "לבחור נכון" וכמובן הלהיט הגדול "אור גדול".

>>לפרטים נוספים על המופע

מחזמר העיר הזאת
מחזמר "העיר הזאת" מגיע לעמק יזרעאל

• "העיר הזאת", חמישי (הבא), מזרע

המחזה שנכתב כולו בשירה ובראפ, מספר על בלש ציני בעיר מושחתת שנשבה בקסמיה של אישה מסתורית המשכנעת אותו לחקור את היעלמות אחותה. העלילה מסתבכת כאשר מתגלה שהאחות נרצחה ושהאישה המסתורית לא סיפרה את כל האמת…
יוצרים מבצעים: להקת הראפ "המופע של ויקטור ג'קסון" עמית אולמן, עומר הברון ,עומר מור, דורית ליליין ורוני רוקט.

>>לפרטים נוספים על המופע

למופעים נוספים בלוח מבלים בעמק

בית החלומות: כך תוכלו למצוא אותו

|

עברנו את פרעה, נעבור גם את זה?

|