מרפאת לילה לרפואה דחופה לתושבי מגדל העמק

כזכור, בשנה שעברה נחנכה ניידת טיפול נמרץ ראשונה, אשר הצטרפה לאמבולנס, לשלושת אופנועי החירום של מד"א ולכונני התגובה המידית הרבים הפועלים להצלת חיים בעיר

בשבוע שעבר נפתחה במגדל העמק מרפאת לילה לרפואה דחופה שתספק מענה לתושבים במקרים דחופים ובשעות לא שגרתיות. המרפאה נפתחה בסיוע של מפעל הפיס. פתיחת המוקד הוא המשך ישיר לשלל שירותים מצילי חיים שמספקת העירייה למען תושביה.
יו"ר מפעל הפיס, רו"ח אביגדור יצחקי אמר: "הקמת מרכז לרפואה דחופה במגדל העמק היא חלק מתכנית פיס בלב הקהילה שמסמנת מגמה חדשה במפעל הפיס – האדם במרכז. מטרת התכנית היא לעודד את הרשויות המקומיות לנצל חלק ניכר מהתקציב שמעמיד לרשותן מפעל הפיס לטובת פעילויות רווחה קהילתיות בתחומן. מפעל הפיס ימשיך לבנות מבני ציבור לטובת הקהילה ולצד זאת יעמיק את ההשקעה שלו בתחומי הרווחה, כדי לגעת בכמה שיותר אנשים ולשפר את איכות חייהם. אני מברך את עיריית מגדל העמק שהרימה את הכפפה למען תושבי העיר וקורא לערים נוספות להצטרף".

כזכור, בשנה שעברה נחנכה ניידת טיפול נמרץ ראשונה, אשר הצטרפה לאמבולנס, לשלושת אופנועי החירום של מד"א ולכונני התגובה המידית הרבים הפועלים להצלת חיים בעיר. בנוסף, בעירייה ממשיכים להילחם למען בריאותם ושלומם של התושבים ונקטו במספר פעולות כגון: פינוי אסבסט מסוכן ומסרטן מגגות בתים פרטיים ב"נוף העמק", העתקת והטמנת קווי חשמל מתח גבוה בשכונות החדשות והפחתת זרם החשמל והקרינה מקו מתח גבוה בשכונת נוף העמק.
"הרשות ניהלה מאבק במשך שנים ארוכות מעבר למחויבותם תוך נחישות ודבקות במשימה מתוך דאגה לשלומם ובריאותם של התושבים", אמרו בעירייה.